CBredal Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Jaja, masse ville biler her... her er min, ikke så værst til førstebil, eller hva? Selvfølgeli er det bare vinterdekk som står på, så di felgene er jo ikke akkurat priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 hmmm... må si jeg hadde sansen for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Ja, jaggu. Var pen den.. M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 vet ikke... lurer på om det er en m3 ja var ikke dum i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Nei, ser du har kopiert et bilde av den til avataren din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 "Sørlands-spammerne" har inntatt tråden.. du blir ikke lei av å legge ut bilder av bilen din i alle tråder du kan du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 bmwer et tøffe bmwer er rå springsteen har kul bil og det har jeg òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Det var jo strengtatt ikke så negativt ment da men men.. tosk kan jeg bare være...e36en din er fin og passer fint inn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 jeg bare tulla... er glad i å vise bilen min jeg lurte bare på om jeg skulle skrive med en litt mer aggressiv tone, men det var ikke noe artig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 fant en tøff en til her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 smisk! den likte jeg hehe, men nok OT fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Er det syklubben Springsteen, ///Mysild og marararius som er ute å herjer igjen.. hvor er Rabies? Teitinger som legger ut bilder av sine egne biler.... kunne jeg aaaaldri funnet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Her er det en pen M3 DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Kult bilde synes jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå