Dr_S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 fyyyyyyy faaaen!! Den grønne med GT-vinga der...hoho :):) Det er den gamle dakar gule M3'n, han har bare bytta farge til Britsh green Litt for lys til å være british racing green tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det står han har BYTTA farge til BRG.. Eller er det jeg som har blingsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Haha .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Merker jeg savner gamle-E36`en som ble solgt nå for en 14 dager sida Ble solgt til en god venn av meg, så bilen er jo ikke så langt unna uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Det står han har BYTTA farge til BRG.. Eller er det jeg som har blingsa? Bah! Det bildet skulle ikke være med i quoten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Gamle vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 e36 uten rompe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 fra bimmerforums.com. mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Mye snadder E36 her jeg kunne ha tenkte meg. Edit kunne vel ha tenkt meg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 aaah..de vinrøde over er bare sinnsykt gromme. Tøft med "E30 M3" bredding på e36..Sånn orginale E36 M3 skulle vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 fyyyyyyy faaaen!! Den grønne med GT-vinga der...hoho :):) Det er den gamle dakar gule M3'n, han har bare bytta farge til Britsh green Litt for lys til å være british racing green tror jeg... Han sier det sjæl her http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=912943 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 fyyyyyyy faaaen!! Den grønne med GT-vinga der...hoho :):) Det er den gamle dakar gule M3'n, han har bare bytta farge til Britsh green Litt for lys til å være british racing green tror jeg... Han sier det sjæl her http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=912943 Han sier også dette: I chose a lighter shade of BRG to reflect my passion for vintage Le Mans race cars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Legg ut flere bilder folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå