NA Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Skal bestille leppa, legge på 1000 kroner og selge den til deg jeg.. Interessant? jeg tar "bare" 900 for samme jobben... så slipper du frakt også Finnes den ikke i to høyder eller typer? Er intresert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 du har max velocity og aero(!?) typen... ligger på ebay alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 her er ett bilde av cabben min og gamlebilen som jeg solgte til bror min for 8000kr . scorpionen skal vekk men vet ikke hva som skjuler seg under den, så har ventet litt her er 2 bilder av 320i turboen som jeg har hatt i 4år nå denne bilen ser ikke helt sånn ut lenger er blandt annet m3gt vinge og nylakkert cosmosvart, men er ikke helt ferdig med den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Bilde av min IS ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 likte bilen din supermen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Her er et par bilder av min coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 har du lakkert listene sort blankt? var egentlig litt fint" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 har du lakkert listene sort blankt? var egentlig litt fint" Ja, det var veldig fint det!! Ble litt stilfult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Fint med lakkerte lister, men så er det problemet at de fort flasser og at når man får en dør i lista faller lakken fort av og man må lakkere på nytt... Å så kommer fargeforskjellene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Fint med lakkerte lister, men så er det problemet at de fort flasser og at når man får en dør i lista faller lakken fort av og man må lakkere på nytt... Å så kommer fargeforskjellene hehe Ja, det er jo et minus da.. Betydelig mye mer utsatt! Kjenner til det, ei dør i lista det og et stort flak detter av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå