Glenglen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Den var strøken! fikk jo lyst på e36 plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Avus-blau metallic http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic19492_323ti_meets_Schnitzer_______M_3er_BMW_-_E36.html&Topic_Cat=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hvor får man tak i den leppa her ? noen som vet ? jeg har hatt en slik. kjøpte den hos ümnitza. http://umnitza.com/umnitza-velocity-spoiler-p-1104.html http://www.maxvelocity.net/prd_e36_vls_gtr.html her har du den tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Avus-blau metallic http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic19492_323ti_meets_Schnitzer_______M_3er_BMW_-_E36.html&Topic_Cat=19 Lagt noen ekstra lag med klarlakk tenker jeg Og polert noe inn i hæ***** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 denne syns jeg er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Norsk bil? Noen som vet om han selger eller? hehe, hvilken fargekode, avus blå denne også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Ser jo at det er sig i klarlakken, så her har det vært mange lag med klarlakk!!! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Er nok mest polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Er nok mest polering wet look voks er vel også med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kanskje en dråpe eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Sykt mange fete e36 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torden Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Her er min sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Den var fin, selv om jeg synes du kunne latt listene være sorte Tatt i Skien? Aldri sett bilen før, ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Herregud, her var det mye pent. Tok lang tid å gå gjennom alle sidene, men kan trygt si at det var verdt det! Har ikke så mye å bidra med bortsett fra ett Denne var utrolig rå!! Skiller seg litt ut i forhold til alle andre e36'r med mtech frontfanger (som jeg også skal ha ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Ser jo at det er sig i klarlakken, så her har det vært mange lag med klarlakk!!! :P Nå har jeg sitti i 10 minutter å kikka på bildene av denne, og finner ikke et sted det er sig i klarlakken.. Den er forresten våtslipa, maskinpolert i to steg m/3M FCP og Ultrafina, samt SV CFP og avslutta med 3 lag SV Crystal Rock Wetlooken kommer fra forarbeidet, ikke av voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå