in2you Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 holy shit... den touringen der er bare.. ehm.. ja... i like it.. hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Var ikke veldig spesiell akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 holy shit... den touringen der er bare.. ehm.. ja... i like it.. hehe =) Du har vel sånne felger liggende og du? Sniker meg vestover og knabber de når jeg får handla jeg Var ikke veldig spesiell akkurat... Nei, men den var clean, enkel og et ypperlig eksempel på at en pen E36 ikke MÅ være en coupe med m-plast og angel eyes. Gir litt håp til oss fattigfolk som også vil ha fin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Helt enig med Rabies, den E36 er så clean, lav og virker mye bredere med avbildet felger. Den touringen var hele grunnen til at eg kjøpte mine felger faktisk. Rabies: hehe om du kjøper deg touring så er du hjertelig velkommen til å prøve felgene på (er litt nysgjerrig på hvordan det ser ut IRL) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 in2you: Den touringen er, med unntak av senk, felger og lister, prikk lik den jeg med 99% sikkerhet henter i morgen, og er malen for hvordan jeg planlegger å ha den Får rusle meg opp på treff i stavanger en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 får vel legge ut et par av min oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 var fin den bmwe_e36:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Thanks:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 GS Goldline felger her og BBS CH 19x8,5" Måtte bytte grill pga rust, så har ikke fått lakket den eller felgene da bildene ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Post bilder av PENE E36 her! Alle karosseritypene er lov Dette var litt festlig, når jeg så gjennom bildene dine nå så dukket plutselig bilen min opp midt inni der, med til salgs lapp på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 og da måtte du quote alle de bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 og da måtte du quote alle de bildene? Beklager, gikk litt fort der...endret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortx Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Noen som har noen pene bilder av E36 med GS-Raptor som de fleste andre på denne tiden er jeg på leting etter felger til go bilen Har vurdert raptor felgene men virker ikke som noen har disse på orginal e36. Står mellom det og et sett retro bbs rs lokalike i 17" med 225.35 på 8.5 et20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Regner med det er mange som ser frem til sommeren, you´re not alone! Edit: Lav nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå