Gå til innhold

Den store E36 bildetråden


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg vil dele denne med dere, er iallefall min store drøm utseendemessig. Ikke akkurat lik, men samme stuket... :)

250938458.jpg

250938423.jpg

250938444.jpg

Hold på buksene....

Det stuket der er nydelig..

Har du fler bilder?

OT: Noen som ser åssen felger det er?

Kunne tenkt meg noen sånne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil dele denne med dere, er iallefall min store drøm utseendemessig. Ikke akkurat lik, men samme stuket... :)

250938458.jpg

250938423.jpg

250938444.jpg

Hold på buksene....

Hehe. Er den bilen jeg har lyst til å gjøre min til. Har hatt bilder av denne i lang tid, og lenge gått med tanken om å få meg sort tak, nye lykter og felger. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å beskrive hva jeg syntes om den gule! Er bare så rått!!

Håper på å få litt samme look'en til sommeren med de nye felgene og gt vinge.. Samt mer senk

Har lyst å prøve å lage lyktene mine slik selv. Selges jo ulike typer film man kan bruke..

Er det frontlyktene du snakker om nå? Har leita litt rundt omkring etter ting for å få di slik, men finner liksom ikke noe. Har du noen tips i hvor jeg kan finne? (Ikke meninga å stjele drømmen din. Hehe, men har selv også lenge hatt denne i tankene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å beskrive hva jeg syntes om den gule! Er bare så rått!!

Håper på å få litt samme look'en til sommeren med de nye felgene og gt vinge.. Samt mer senk

Har lyst å prøve å lage lyktene mine slik selv. Selges jo ulike typer film man kan bruke..

Er det frontlyktene du snakker om nå? Har leita litt rundt omkring etter ting for å få di slik, men finner liksom ikke noe. Har du noen tips i hvor jeg kan finne? (Ikke meninga å stjele drømmen din. Hehe, men har selv også lenge hatt denne i tankene.)

hehe...ja tror din bil kunne blitt en bra "replica" er jo ikke så langt unna..

Ang lyktene så var min plan å legge en lys sort film på det ytterste glasset og gul film på det innerste. Husker ikke helt hvor jeg fant slike filmer, men har sett det flere steder..

Aner ikke hvordan det vil bli seende ut og om det blir bra, men verdt å prøve.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...