Gå til innhold

Bmw 325 i rogaland.. ADVARSEL


jonas
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

At bilder sier mere enn 1000 ord kan jo stemme, men aldri i verden om jeg hadde kjøpt en bil uten å se på den i virkeligheten. Mange som utelater å ta bilde fra spesielle vinkler for å skjule riper/bulker og rust for eksempel. Dessuten er det jo ytterst få som legger ut bilde av understellet sitt, som kan se ut som et knekkebrød selv om resten av bilen ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 325 va eg å såg på for ca et halvt år siden,car ganske bra første inntryk på bilen men han forlangte 60k for den så eg bestemte meg for å dra ud å se på den ein gang t før eg kjøpte den.Å d va faen meg godt for den såg ikkje liga fine ud i dags lys så inne i d lokale kan me sei!den bilen der e verdt rondt 20.000kr ikke ei krona mere ivertfall!å han sa t meg at dår fantes ikkje rust på bilen men d viste d seg at dår va nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber alltid selgeren om å ta noen ekstra bilder av det jeg skal kjøpe, og sender dem til meg før jeg drar og ser på det jeg skal kjøpe...

Alle bildene ser bra ut, men som tidligere sagt, kan den se fin ut utvendig og ovenpå, men være helt fucka under og andre skjulte plasser..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg noe så inn i grønnhelvete er alle de som skal selge ombygde biler uten å opplyse om det .. Feks e34 m5`er som det nesten ikke finnes orginale igjen av. Jeg rotet bort 2 bomturer pga av dette .. Greit første gangen glemte jeg selv å spør . Andre gangen spurte jeg om den var ombygd og fikk til svar at den var orginal. Dette stemte jo selvølgelig ikke da jeg kom for å se på bilen , samma f.. om en har byttet "absolutt" alt og at den er godkjent så er det ikke en orginal bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...