Skallesei Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Du kan jo kjøpe noen jalla kopier hos interdekk.no... Riktignok er de ikke helt runde og så er de jo så ekstremt lette.... Satser på at anlegget kommer til å spille greit ja!
Citrus Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hehe, trur nok jeg venter på orginale. hørt på pris på fresing og valsing i dag..., Det er jo mye bedre kvalitet på orginalefelger, og så sier folk at de er lettere enn de fake felgene. Slik at man ikke merker så mye humping, på grunn av vekten med ufjærende masse.
Skallesei Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Skal love deg at kopiene et TUNGE og ikke runde! En kompis har et sett kopier... Over 200gram lodd per felg!
Skallesei Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Hvor mye må du betale for dreiinga av hjula da? Og valsinga? Jeg har valse på vei i posten, som dukker opp i løpet av uka forhåpentligvis. Skal forbi oppdal om ikke lenge.
Citrus Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 valsing vist ikke lakken sprekk: ca 600 valsing med lakkering: ca 2000 Dreing: 1500 - 2500 Hm, håper jeg ser deg når du passerer, fint om du gir et hint:p digger bilen din
Mr_///M Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 hei. fett bil. hvor kjøpte du "4 stusser Eksosanlegg ?"
otot Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hei, har et 4 stusser anlegg liggende i garasjen...Lurer på hvor mye jobb det er å montere det ? Har forstått det slikk at det må monteres nye fester, eller flytte det gamle. Hvordan gjorde du dette ? Har du noen bilder av dette kanskje ?
Skallesei Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 hmm... Det er egentlig ganske enkelt. Du kapper eksosanlegget der det må kappes, så er det bare å henge opp potta i originale fester, men avstanden til andre stussen må justeres osv så det blir helt rett. Tar nok noen timer. Jeg måtte varme opp røret og bøye det så det ble helt rett. På passasjersiden må du skru fast et nytt feste og greier som følger med anlegget. Det er ikke noen stor jobb. Skal se om jeg har noen bilder på andre dataen.
otot Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Høres ikke så ille ut det da... Hadde gjort seg med bilder ja
Skallesei Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Skal se om jeg får tatt noen i morgen kveld, fant ikke igjen de jeg hadde.
otot Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Da er det montert 4 tuta eksos og m5 diffuser Var litt mere jobb en antatt, måtte sveise inn nye fester og tilpasse til potta + bøye røret som går ut ifra potta til tutene på motsatt side og bøye røret som går mellom tutene...Ca 5 timer 2 mann. Resultatet ble bra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå