Gå til innhold

Min E46 (nye bilder side 3)

foo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min for å få noen innspill av hva jeg kan gjøre nå når våren nærmer seg. Bilen er en 98-mod E46 323i som er gått ca 90 000. Orientblå, skinninteriør, Harman/Kardon ...

Har planer om:

nye felger, 18-19", pris 10-15 000

M3 front/skjørt

senk, men usikker på om det er nødvendig

Setter pris på innspill. Spesielt dette med store felger og senking av bil er jeg usikker på. Vil det se dumt ut med 19" og ingen senk? Eller er jeg på villspor her?

BMW1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil! Om du skal bruke 19", så er det penest med senk. Kan bli litt høy med orginalt understell. M3 front/skjørt og felger gjør utrolig mye med en E46 ;)

Takk for det! Jeg er ikke noe "mekaniker", og har lite peiling på det tekniske. Men vil ha noe som ser bra ut, men ikke er for "bling-bling".

Det mest aktuelle er 18" M3 replica, men ser på alternativer. Hva vil en moderat senk isåfall koste for at dette skal se bra ut? Og er det bare skifte av dempere som skal til ... ? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nydelig bil!

Fargekombo mellom orientblå og sanbeige interiør er helt rått! Hadde samme fargekombo selv på min gamle 528, også med sportseter. Helt nydelig!

Senk bilen moderat som du sier ja og få på noen fine hjul.. hvite blinklys bak også og bilen blir enda finere..

skal du senke moderat, så holder det med bare å bytte fjærene..

Si fra når du skal selge bilen, denne vil jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nydelig bil!

Fargekombo mellom orientblå og sanbeige interiør er helt rått! Hadde samme fargekombo selv på min gamle 528, også med sportseter. Helt nydelig!

Senk bilen moderat som du sier ja og få på noen fine hjul.. hvite blinklys bak også og bilen blir enda finere..

Hvite blinklys? :?:?:

BMW5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig og strøken E46 dette ser det ut til 8) . Og jeg syns helt klart at du bør gå for noen 19" (Hartge f.eks) og moderat senk. En annen bakpotte er også et must når du får på M fangere.

hvite blinklys bak også og bilen blir enda finere..

Han har jo hvite blink Rikki, eller mener du han bør ha helt hvite lykter :lol: .

Men sølvfarga pærer i blink rundt om bør monteres :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil og fine planer..

Med M-Tech front, sideskjørt, evt bakfanger, felger, 30/20 senk, blanke stusser på potta, en liten list på bagasjelokket og mørke blinklys forran kan dette bli en meget meget pen bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antiloop

Noen tøffe felger der. Jeg liker godt felger med tynne eiker og "rette" linjer, uten for mye dill-dall. Hartge-felgene og M3 replica som selges på GS er noe jeg har sansen for. Men det hadde jo vært bra å hatt noe som ikke "naboen" har. Vil helst ikke bruke mere enn rundt 10 000 på felger med dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nydelig bil!

Hvite blinklys? :?:?:

BMW5.jpg

hehe.. oi oi oi!

Min feil, jeg som blinksa i farta.. hehe... begynner å dra på årene jeg nå tydeligvis..

Vil fremdeles ha denne bilen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...