foo Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 ":2f78rqbw]40/30 Cobrafjører hos gundersensportscar.no koster rett under 1800,- Det blir gull.Jeg vurderte også en stund 18" vs 19", og gikk for 19". Ingen vesentlig endring i komfort i forhold til de orginale 17" jeg hadde, og ser helt perfekt ut. Jeg ville gått for m3 replica front istedet for mtech. 1. Billigere 2. Ser bedre ut. Sjekk e46fanatics.com (om du har en del penger du vil svi av på bilen. Blir lett satt på dyre ideer der.) 19" Hartge replica og 45/35 senk. (Litt for lavt nå på vintern og i oslo sentrum generelt, og om du vil besøke venner som bord på gård...) Takk for glimrende innspill! Har fått flere råd om at det holder å bytte bare fjørene. Tror jeg går for det i første omgang. Er det andre deler jeg trenger ved bytting av fjører? Eller er det kun selve fjørene som byttes? Jeg satser på ikke mere senk enn 30 foran. Må ha litt framkommelighet her på dårlige vestlandsveier, og ikke minst ferger Har sett det bildet av bilen din før, og den ser jo fantastisk ut. Har grublet mye de siste dagene men jeg kommer til å gå for 19" Hartge synes M3 replicaene blir litt for "vanlig" og annonym sammenlignet med Hartge-felgene. Når det gjelder videre "styling" så aventer jeg til eventuelle skattepenger blir annonsert ved påsketider Men M3-fronten er notert bak øret Til OT-gjengen ... må vel ha meg en tur på BMW-treff til våren jeg også nåda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Blir vel kanskje drøyt å kjøre Ålesund-Oslo for å være med på vårmønstringen til bwmccn/øst i noen timer... Men du er hjertelig velkommen! Jeg kommer nok personlig til å stå med gul vest ved innkjøringen. Men bmwccn-treffet på Rudskogen er jo en passende anledning! Lykke til med 323'n. Blir lekkert med 19" Hartge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Takk for glimrende innspill! Har fått flere råd om at det holder å bytte bare fjørene. Tror jeg går for det i første omgang. Er det andre deler jeg trenger ved bytting av fjører? Eller er det kun selve fjørene som byttes? Jeg satser på ikke mere senk enn 30 foran. Må ha litt framkommelighet her på dårlige vestlandsveier, og ikke minst ferger Har sett det bildet av bilen din før, og den ser jo fantastisk ut. Har grublet mye de siste dagene men jeg kommer til å gå for 19" Hartge synes M3 replicaene blir litt for "vanlig" og annonym sammenlignet med Hartge-felgene. Når det gjelder videre "styling" så aventer jeg til eventuelle skattepenger blir annonsert ved påsketider Men M3-fronten er notert bak øret Til OT-gjengen ... må vel ha meg en tur på BMW-treff til våren jeg også nåda Det er helt sikkert bedre å bytte dempere også, men synes er greit som en økonomialternativ. Ingen andre deler som trengs, men du trenger nok en fjørklemme, for å få de tredd på demperne. (Får det på biltema, selv om de ikke er de helt beste. Følte de holdt på å sprette av litt for ofte.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Da er felger og dekk bestillt Det ble til slutt et kompromiss mellom utseende, komfort og lommebok ... og gode råd fra venner og kjente. 18" Hartge Classic replica med 225/40 Kumho dekk Nå retter jeg fokus mot senkingen. Er det stor forskjell på kvalitet og pris på fjærene som selges? Er Eibach bra? Eller holder det med fjærer til halve prisen? Billige Cobra-fjærer er nevnt lenger oppe av Space.. Er det andre som har erfaringer? Prøver meg på 30/20 senk, eller noe i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Jamex og slike merker holde ikke like lenge som f.eks. Eibach som du viser til her. Er vel noe av det beste du får hehe Må også tenke litt på hvor stiv bil du vil ha. Noen merker har stivere fjærer enn andre. Men er vel egentlig som med det meste annet; du får det du betaler for! Pene felger forresten. Blir prøvemontert så snart de kommer og bilder lagt ut? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Da har jeg gjort noen investeringer på BMW`en. -Originale BMW eksos-stusser i krom er kjøpt inn og montert. -H&R sportsfjærer er bestillt. Det ble 35/20 senk. -Felger med dekk er ankommet og de venter på sommertid. Fjærene blir montert i løpet av et par uker. Skal prøve å få lagt ut noen bilder da. Ellers er det bare å takke alle brukerne på Bimmers for flotte tips og ikke minst tilbakemeldinger. Jeg ville vært en rik mann med en ikke fullt så fin BMW uten dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Dette høres bra ut Vi gleder oss til vårbilder med senk og felger montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 -H&R sportsfjærer er bestillt. Det ble 35/20 senk. Hvor er dette settet å få tak i? Og quanta costa? Dette MÅ vi ha bilde av pronto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 -H&R sportsfjærer er bestillt. Det ble 35/20 senk. Hvor er dette settet å få tak i? Og quanta costa? Dette MÅ vi ha bilde av pronto Har bestillt fjærene med http://www.pedersens-racing.no/, prisen ble ca. 2 500. Bilder kommer så snart de er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 En liten update mens jeg venter på våren Felg, dekk og H&R-fjærer Nye og gamle felger vinterlagret. De gamle skal selges Bildet er tatt for en måned siden. Lite snø i Ålesund i vinter, men bilen står vanligvis i garasjen til borettslaget Fjærene skal monteres i løpet av 1-2 uker. Skal legge ut bilder når det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 En liten oppdatering fra meg. Var en tur på byfjellet og testet et kamera. Har montert senkefjærer og fått de godkjent i vognkortet, og sommerfelgene er innkjørt Kom gjerne med innspill på videre utbedringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Flott bil! Min gamle 323i dukket opp på treffet på Rudskogen i helga. Savner den litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Flott bil! Min gamle 323i dukket opp på treffet på Rudskogen i helga. Savner den litt... Takk for det! En bekjent som kjøpte min gamle 318i 92-mod. Artig å møte den igjen på gaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå