-Anders- Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Hadde han vært medlem her inne hadde ikke bilen hans sett ut som den gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 haha... du skulle sett sjoføren også men det er en grei bil å ha på vinteren her på sørlandet nå som det er mye snø og elendig brøytet! bare å dra litt i rattet og fly over alle fonner og brøytekanter hehe Post et bilde av han også da vel, ser han også bling bling ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 å fy... veit ærlig talt ikke om jeg skal le eller grine jeg.. den var ikke den styggeste jeg har sett men den ligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Skal ikke skryte på meg en vakker bil, men denna var rett og slett grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 haha... du skulle sett sjoføren også men det er en grei bil å ha på vinteren her på sørlandet nå som det er mye snø og elendig brøytet! bare å dra litt i rattet og fly over alle fonner og brøytekanter hehe Post et bilde av han også da vel, ser han også bling bling ut også? hmmm... vil ikke bli kasta solbriller og smykker etter meg, så tror jeg lar det ligge hehe... han har en 320i også, den er faktisk ikke så gal... senket, med felger og en m front... med svart soting... men vil nå si at denne har tatt litt vel av, håper ikke han ødelegger den andre også med sånt piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Tror han har vært her inne og lest gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Noen som har noen bilder av dette? annonsen er jo sletta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå