lloydsb Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Så sykt repost, menmen den ene e30'n er nokså deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Hehe, fant et bmw forum fra Estonia. De hadde en tråd om mishandla BMW'ar. Blir trist eg. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0 Denna va iallefall gjennomført da, men blei litt for søt for min smak. Honda BMW Ka e detta for noe? Kommer mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Mange ødelagte biler her ja Det siste der er vel et turbogrenrør til en m50? Forøvrig et ganske proft og bra lagd et, hvor alle rørene går hver for seg inn til turbo. Og ikke samles i et rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 mere Det e in med stygge kumlokkfelger Syns det minne om amerikafronten te taunus Buzzybee psykadelic Og resten barra stygt Ødelagte e23/24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 folk har for mye penger, får mye tid, og får dårlig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hoon bøkse blir vanskelig å få sove i natt trur i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 hehe, får kje håpa eg ødela nattesøvnen din i natt Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hadde mareritt om at bilen min hadde monsterstyling og knall rødt og blått interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Det værste er at man ofte møter på slike tragiske greier i Norge også. Mye 3 serier her i Bodø som er blitt alvorlig mishandlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 hehe, har var det mye pent Kreativt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 stakkars biler, de fortjener bedre enn dette! eierne skulle ha biltt fratatt bmwen og fått en hyundai eller kia istedet, siden det ser ut som om det er det de prøver å etterlikne... idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 da har jeg sett e34 med e36 frontlykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 mange har hatt mye å gjøre om dagene ser jeg:p en å drite seg ut på den måten, jeg må bare le jeg! trodde ikke de var muli å få så pene biler så stygge med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Hva har disse bilene gjort galt for å bli ødelagt sånn. Hadde vært mer verdig og frontet de i en trailer. Hilsen gråtkvalt gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå