morteym Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Laget i OEM-materiale, tåkelys inkludert og skiltholder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Det var rimelig. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Sender en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 sender du meg en pm også? Üü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Me 2?! Så ikke noe om noe pris jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hehe... Tror han fjernet den så ikke alle andre også skal kjøpe slik fanger. Kjedelig hvis plutselig alle har en slik en på bilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Han bor jo i stavanger så er trygt og send link til meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg bor i stavanger, så du får vurdere om du vil sende meg pm Og pass på å post bilder av fangeren ferdig montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Kjøp heller rieger-kopi i glassfiber, mye sprekere enn den dritten her :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Rieger sin ser ikke bra ut i det hele tatt, det gjorde denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 E-S du handler fra? kan jeg tenkte meg Om mange så vil ha kan jeg ta inn et par til dere så slipper dere tenkte på frakt osv. Hvorfor ikke bare legge i en CSL koffert også Somsagt, hvorfor kødde med glassfiber når du får det bedre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hva er E-S? Hva mener du med at du kan ta inn så vi slipper frakt? Andre ting du kan "ta inn" også? En ting til ang fangeren, man må bruke deler fra den gamle fangeren, jeg vet ikke om man likevel trenger andre deler i tillegg. Tenker på luftekanaler etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 |m0rten| : Btw, jeg har org. csl luke og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 |m0rten| : Btw, jeg har org. csl luke og hehey, sleng ut bilde. Har du fått montert den? Jeg driver med litt import av diverse ting fra staten, og har lang erfaring med dette, tenkte bare om der var noen som ikke helt var trygge på å handle fra utlandet. Så gjør jeg det enkelt å tar in et par stykk i mot at det er intersse. Men sleng ut bilde, har ikke led baklykter også.. Så er svart E46 her om dagen med led baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Det er nok denne tenker jeg: http://www.modbargains.com/product.aspx ... mperBMWE46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå