Ballder Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Visstnok en rev som skal ha blitt truffet i 200KM.
Ballder Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Ble no feil knapping her. Skulle være i tulletråden. Natta alle sammen.
316 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hahaha, for et syn.. Ser ut som reven har gjort jobben sin i hvertfall! Motorvask?
in2you Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Sist dette var oppe var det vel et dådyr/rådyr det var sikkert sist gang den kræsja
oddis Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Tviler på at det er noe rev ihvertfall. Har kjørt på en håndfull rever nå de siste årene, og alle lager bulk i frontfanger og forsvinner under bilen, evt får enveistur rett i grøfta.
Galskap Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 hæhæhæ... jeg lo så jeg datt beint av stolen!... *grine* tror aldri jeg har sett noe mer komiskt i hele mitt liv!! .. enn å få planta ett rådyr under pansre!!.... hahaha... men uansett. leit det med bilen:P hadde igrunn flaks i og med att dyr forsvant inn igjennom ei nyre og inn i motoromm.. bedre det enn att det hadde flydd over og ripet opp og bulket front, panser, rute, tak osv...
///MoePower Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Stakkars den som skal få rense det der! Bare å levere bilen på verksted med engang det der, for motorvask, service og bytte av grill + diverse andre skadde deler. Skal få seg en fin liten overaskelse den mekanikeren som åpner panseret for å gjøre det han tror er jobben sin.. :-&
Dan Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Skal få seg en fin liten overaskelse den mekanikeren som åpner panseret for å gjøre det han tror er jobben sin.. Jeg hadde sagt opp, eller fått et akutt illebefinnende.
PIIIPower Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Æsj.. gugge i bilen.. Nå ser vi jo ikke panseret, men at ett rådyr skal kunne bli pressa gjennom den ene nyra.. små rådyr..
sveinis Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Trenger jo ikke reise på verksted med det der! Fyr opp bilen, kjør rundt i nabolaget en times tid og inviter venner og kjente og be dem ta med en gaffel hver, så er jo årets grillfest et faktum!!
opt Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Trenger jo ikke reise på verksted med det der! Fyr opp bilen, kjør rundt i nabolaget en times tid og inviter venner og kjente og be dem ta med en gaffel hver, så er jo årets grillfest et faktum!! Snakk om hår i maten da Ellers en god prestasjon både av fører og dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå