Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler på at det er noe rev ihvertfall. Har kjørt på en håndfull rever nå de siste årene, og alle lager bulk i frontfanger og forsvinner under bilen, evt får enveistur rett i grøfta.

Skrevet

hæhæhæ... jeg lo så jeg datt beint av stolen!... *grine* tror aldri jeg har sett noe mer komiskt i hele mitt liv!! .. enn å få planta ett rådyr under pansre!!.... hahaha...

men uansett. leit det med bilen:P hadde igrunn flaks i og med att dyr forsvant inn igjennom ei nyre og inn i motoromm.. bedre det enn att det hadde flydd over og ripet opp og bulket front, panser, rute, tak osv...

Skrevet

Stakkars den som skal få rense det der! :shock:

Bare å levere bilen på verksted med engang det der, for motorvask, service og bytte av grill + diverse andre skadde deler.

Skal få seg en fin liten overaskelse den mekanikeren som åpner panseret for å gjøre det han tror er jobben sin.. :-&

Skrevet
Skal få seg en fin liten overaskelse den mekanikeren som åpner panseret for å gjøre det han tror er jobben sin..

Jeg hadde sagt opp, eller fått et akutt illebefinnende. :wae:

Skrevet

Æsj.. gugge i bilen..

Nå ser vi jo ikke panseret, men at ett rådyr skal kunne bli pressa gjennom den ene nyra.. små rådyr..

Skrevet

Trenger jo ikke reise på verksted med det der! Fyr opp bilen, kjør rundt i nabolaget en times tid og inviter venner og kjente og be dem ta med en gaffel hver, så er jo årets grillfest et faktum!!

Skrevet
Trenger jo ikke reise på verksted med det der! Fyr opp bilen, kjør rundt i nabolaget en times tid og inviter venner og kjente og be dem ta med en gaffel hver, så er jo årets grillfest et faktum!!

Snakk om hår i maten da :lol:

Ellers en god prestasjon både av fører og dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...