shv Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Betaling er nok løsningen. Trenger ikke være så mye penger, bare slik at det blir litt mer tungvindt.
MortenK Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Iriterer meg mye over at mange ikke setter ordentlig pris, mange setter 1kr i prisfeltet eller andre har ikke ordentlige overskrifter.. En venn av meg fikk bilen sin plutselig lagt ut, folk ringte i 100 til han. Han ble til og med trua av folk som var interissert. Folk sa at de abselutt skulle ha den, ellers kom de til å stjele den.. Men synderne ble funnet, og det ble ett helvetes bråk!
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1763478 Tar jeg feil vis jeg sier at det er en køddeannonse? 10kr per annonse, så hadde man sluppet mye tull.
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Dette er teite greier og synd for dem av oss som er på jakt etter bil og seriøse aktører. Jeg og blir provosert av dem som ikke nevner pris. Pris er selvsagt avgjørende for om det blir kjøp eller ikke.
Stephan.s Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Jeg setter alltid hake i feltet merket: Søk kun i biler med pris satt Er jo heller ikke værre enn å være skeptisk til annonser hvor prisen ikke stemmer overens med bilens reele verdi. Virker det for godt til å være sant, så er det som oftest det. Man skal ikke forvente så mye av en side hvor alt er gratis. Den har fordeler, og ulemper.
S. Gunstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Det som plager meg er folk som legg ut deler ol. på bilsidene. Søker på 525, så får jeg opp 100 nøkkelringer
Hanzo/// Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Dette er teite greier og synd for dem av oss som er på jakt etter bil og seriøse aktører. Jeg og blir provosert av dem som ikke nevner pris. Pris er selvsagt avgjørende for om det blir kjøp eller ikke. Halloen thunder ! Har ikke fått med meg at du er her inne også! Grattulerer med overgangen til bmw!!!
Dr_S Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1763478Tar jeg feil vis jeg sier at det er en køddeannonse? 10kr per annonse, så hadde man sluppet mye tull. Er vel ei jente som eier den bilen der, gjorde ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå