Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Sies det, og i mangel på kreativitet, er det forslag til hva/hvor man skal dra? Tenkte jeg skulle ta med kvinnen til Danmark i April mnd fortrinnsvis. Tenkt på steder som Ålborg f.eks? Synspunkter taes imot med stor takk!
Tommy Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Da er du ikke langt unna Koed, så der ville jeg tatt en tur innom. Ellers så kan man ikke reise til Danmark, uten å få seg en skikkelig BIFF på Jensens.
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Mens vi er inne på det, finnes det noen skikkelige baner i Danmark? For racing. Har hørt om noe baneanlegg på Jylland..? Koed er selvskrevent på en Danmarkstur.
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Utfører Koed service også? Tenkte jeg likesågodt kunne tatt en inspection service i Danmark, det må vel lønne seg, i utgangspunktet tenkte jeg shcmideman (eller hvordan det skrives?)
Jonner'n Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg tok med dama på en Danmarkstur igjord, og valget falt på Odense. veldig fin by det bodde på et hotel som het first grand hotel, som ligger så og si midt i et svært shopping området. vi rakk ikke å gå igjennom alle butikkene.. også er jo sjølveste HC Andersen derfra, så er et par museer om han og fra huset han bodde i og sånn.. samt Odense Zoo.. Vi var veldig fornøyd med den byen og turen.
Steffan C Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Ja, KOED utfører sevice! Sleng en e-post til Fredrik eller Geir Ove! Århus område er et fint sted å feriere i Danmark, eller de fleste plasser er fint, korte avstander til "alt" . Og jeg kan bekrefte Tommy's tips, Jensens Bøffhus er verdt et besøk!
R Andersen Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Jensens Bøffhus er jo helt konge! Like utenfor Ålborg ligger det ett stort kjøpesenter, og der har de Jensens rett ved parkeringen. Ålborg er forøvrig en veldig bra handleby! F.eks masse bra klesbutikker man ikke finner her hjemme. Ang service, så tar det ikke så lang tid å kjøre til Tyskland/Flensburg. Det er det kanskje noe å tjene på, i tillegg til drikkevarer.. Danmark har mange fine steder å se/besøke. Det spørs egentlig hva man vil. Jeg har stor sans for Skagen og København, i tillegg til nevnte Ålborg.
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Ah, nå begynner det å komme noen bra tips her gutta, glimrende. Skagen og Ålborg er aktuelle steder, hvor er Koed? Bøffhus, hehe. Fredrik, hvor er du? Mht flensburg, vi skal bare på noen dagers roadtrip, ikke noe stress, så tror neppe vi beveger oss nedover der. Når det er sagt, tror dieseldyret har godt av å strekke på seg litt...?
R Andersen Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hva er det du har lyst til å gjøre på turen? Handle, slappe av eller oppleve noe? Hvis dere bare skal være der ett par dager, så rekker dere ikke alt, da blir det jo bare stress, og det ville dere jo ikke ha. Århus er også en bra handleby, og ligger rett sør for Ålborg. Rundt Blokkhus og Løkken er det jo veldig fint hvis man bare har lyst til å slappe av i fin natur, og mye vind, men det gjelder iofs hele Danmark..
larserso Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Vil sterkt anbefale Hereford beefstouw ( http://www.a-h-b.dk/ ) fremfor Jensens, selv om Jensens også er bra. Og Steff pølser:) Forøvrig så er jo København bestandig en sikker vinner. Mye å se og mange gode resturanter på f.eks. Gråbrødretorv.
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Hva er det du har lyst til å gjøre på turen? Handle, slappe av eller oppleve noe? Hvis dere bare skal være der ett par dager, så rekker dere ikke alt, da blir det jo bare stress, og det ville dere jo ikke ha.Århus er også en bra handleby, og ligger rett sør for Ålborg. Rundt Blokkhus og Løkken er det jo veldig fint hvis man bare har lyst til å slappe av i fin natur, og mye vind, men det gjelder iofs hele Danmark.. Slappe av, handle og oppleve litt, i den rekkefølgen. Hvor stor er Århus? Vind er nesten unngåelig i dette landet, så det får vi bare ta med - hehe.
Hansh Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg og min samboer hadde en glimrende langhelg i Københamn sist sommer med reise og hotell dekket av svigerfars bonuspoeng i SAS.
bmwmsport Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 KOED utfører desverre ikke service lenger.. Verkstedet vårt ble nedlagt i desember til fordel for en utvidelese av lageret. Men ta gjerne en tur innom likevel! Og skal du ha utført en service, vil jeg anbefale deg å ta turen ned til Flensburg.. Autohaus Bauer er dyktige og meget serviceinnstilte! Du bruker ikke mer enn max 3,5 time tvers igjennom hele Danmark, så en tur til Flensburg er ikke store omveien uansett hvor i DK du drar Det er som nevnt litt av hvert å få kjøpt der nede også! Forøvrig kan jeg anbefale Århus! Flott by!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå