Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Olle Rutgersson Bilcentrum AB

Norgårdsvägen 6

Tel: 0522-64 65 50

Fax: 0522-886 90

er den nærmeste i forhold til østfold iallefall

De skal ha 3800SEK inkl skifte av bremseveske:) Ikke så ille det om merkeforhandlere tar opp mot 10.000NOK her i landet. Skal ta en telefon til Autopower og Alf Lie også.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg regner med flere av dere kan skru litt og bilinntresert er dere helt sikkert.. hvorfor ikke bare handle delene selv..gjør det selv.. ta vare på kvitteringene og skriv på km stand å merk av i serviceboka at d er gjort..å kvitteringa har du..

sikkert litt lett for meg å si det sånn.. men jeg hadde allldrig betalt 10k for en service me mindre det var me reg reim osv(vet d er kjede men for eks da..).. det er heeelt spinnvilt.. siste servicen min kom på under 1000lappen.. me luft,pollen,oljefilter og 6.5l olje..2l br.veske.. (med GOE rabatter)

og eventuelt den tekniske kontrollen kan dere

jo ta på verksted.. for eks betale for en halvtime..kansje skifte olje samtidig..

men skjønner at det stemplet betyr meget for noen.. og vertfall på ny bil.. men vis jeg skal se på bil så driter jeg i den boka vis han har dokumenter på oppfølging..

Å når dere handler deler kan dere be om å få skrivd inn reg.nr og km stand på kvitteringa så er det bankers at det ikke er jug å kopier..vis noen tror d..

Skrevet

Stenshagen skal ha 7500,- NOK uten skifte av bremsevæske, mens Autowåx skal ha 3800,- SEK inkl skifte av bremsevæske. Det er jo en utrolig stor prisforskjell. Utfører de virkelig akkurat det samme på service..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...