Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Klarer ikke bestemme meg hva jeg skal ha... Har lyst på LED lykter for utseendes skyld, men er jo ikke "originalt" til bilen.. Det er jo dermed røde/hvite i den forstand at du kunne få det.. LED lyktene er jo egentlig på facelift modellen.. Så da spør jeg folket hva de mener, gå for LED som ser mye finere ut, eller røde/hvite som er "originalt" ?? Bilen er en orientblå E46 coupe Som har klare blinklys framme med sort bagrunn og hvite sideblinkers. Mvh Søreng
KP_coupe Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 hvilken type led lys? noen av de ser hvertfall litt fysj ut, men rød\hvit(muligens crystal lykter) er hvertfall jævli stas, og ser jo bra ut! gå for d du liker aller mest;)
Nøstbakken Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 kvit og rød syns eg er det fineste, har ikkje heilt sansen for led.. men kjøpt det du har mest lyst på, men bilen din fortener kvit/røde.. Lykke til
Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Liker ikke de sota led-lyktene, må være klare isåfall! Bilder er lagt til..
morteym Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Kjøp de ledlyktene som er like de orginale som kom på M3. Synes det er en akseptabel oppgradering selv for en orginalnisse, har ingenting å si at dette kom med facelift. (Det finnes kopier som ikke har samme mønster , de ville jeg ikke valgt). Ville du ikke hatt facelift-lykter på en E39 heller?
Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Joa, du har et godt poeng der med E39! Er jo klart finest med LED lyktene på bildene dine der!
morteym Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Jeg så noen til salgs her på forumet.. de hadde annet mønster på diodene mener jeg. Husker ikke hvordan det så ut.
Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Ok, men er jo mønsteret du viser til der som er aktuelt!!
Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Da ble det bestillt klare/røde LED lykter fra modbargains.com siden de hadde tilbud på dem nå.. Blir spennende å se hvilken kvalitet og finish det er på dem.. Er jo et års garanti og dot aprooved eller noe slikt, så regner med det er bra greier Venter i spenning
Ad|oS Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Må bilen omprogrammeres for ikke å få opp feilkoder med dem? KOED reklamerer hvertfall med at med deres LED-lykter trengs ingen omprogrammering
Søreng Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Nei, modbargains reklamerer for at det ikke skal komme feilmeldinger med deres lykter. De reklamerer også for at de har hatt problemer med lyktene på enkelte 02-03 modeller og at de som har problemer med det vil få tilsendt GRATIS dibbedutt som skal fikse feilmeldingen når de får laget denne dibbedutten
IvarT Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Kjøpte LED fra www.bimmian.com til min e46 323i sedan 98mod. Var plug and play, ingen omprogrammering. Lyktene er DOT og E merket, men er usikker på om de vil gå igjennom EU kontroll så jeg har valt å beholde de gamle, just in case. Dessuten er dollaren billig for tiden
Marius2002 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 LED synes jeg er finest hvis de står i stil med lyktene foran, i dette tilfelle tror jeg det hadde vært fint med at LEDlysene er litt mørk og har litt klart glass, da står de i stil med lyktene foran. Det første bilde med LED som Søreng la inn: disse tror jeg vil passe. Men det er smak og behag
Larsen Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Her er mine fra gsbildeler. Syns selv at de ble mye penere enn orginalen. Skal få tak i lamper til bakluka etterhvert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå