Søreng Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hjalp litt til med bildene Dette ble jo übergromt! Dristig å satse på slikt, hvordan gikk det med så stor dim? Hva er inpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 takker for hjelpa med bilden søreng det er god plass til store hjul på bmw, det skal gå på 11" bak og 9" foran jeg vet ikke inpress, jeg skal måle meg frem til det etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Må slenge meg med i rekken å si at dette var en nydelig bil Rått med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 takker så mye for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 jeg trodde ikke at jeg skulle bli måndens bil på http://www.bimmerpost.com så fort. får sette som mål å bli det flere ganger når det blir gjort mer med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Nå er det to av få medlemmer her inne med ny 3-serie som har blitt kåret til månedens bil på bimmerpost.. Ikke værst! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 senke fjærer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 senke fjærer på Og så ikke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 senke fjærer på Og så ikke bilder har byttet på side en nye bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Det er rå felger det der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Nå tror jeg du fikk meg til å kjøpe 20" på min E91 Sinnsykt tøft, må bare si det nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Har du bytta dempere også? Hvordan opplever du overgangen til 20" ang komfort, støyinvå, sporing osv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Har du bytta dempere også?Hvordan opplever du overgangen til 20" ang komfort, støyinvå, sporing osv da? jeg har ikke byttet demperne, komforten er ikke noe være en å kjøre med run flat tires i 18" og 19" synnes jeg, det sporer ikke noe synnes jeg. litt mer støy med man må lide litt for skjønnheten. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 noen sommer bilder etter vasking. kom gjerne med kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå