Saltkjelen Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Det er ikke annet enn svært, svært nydelig. Kjempepen bil hvor alle de riktige modifikasjonene er unnagjort.. Hvordan syns du det er å kjøre med 20" og senket bil? Merket du stor overgang fra da den ikke var senket og til du senket den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Bilen er jo bare rå med de felgene, hadde vært kult å sett hvordan de hadde sett ut på min, he he. Når det gjelder bildene er jo de fulle i støy, men ellers bra. Det er fordi Nikon kameraet ditt er stilt inn på ISO 3200. Dette gir veldig høy lysfølsomhet, men også veldig mye støy i bilde. Still ISO verdien ned til mellom 100-400. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 saltkjelen tusen takk det er litt forsjell, comforen ble litt mindre. men det viktigste for meg ble kjøregleden den er blitt helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 remmib tusen takk for tipset det skal jeg prøve. teste hjula på din ja, er du på disse kanter kan du bare ringe så kan vi se vet du. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Rett og slett perfekt forhold mellom senk og hjuloppsett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 steffan c tusen takk jeg er veldig fornøyd selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 sommer bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Dette er bare griselekkert. Får skikkelig lyst på en E91 når jeg ser slike bilder som dette. Nå mangler du bare Facelift frontlykter, så har du en helt perfekt bil. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Det må jeg si, den bilen din ser jo helt rå ut kunne tenkt meg å fått den like lav bak jeg også, men med Et35 så går ikke det pga subbing. Da må jeg fram med valsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Det må jeg si, den bilen din ser jo helt rå ut kunne tenkt meg å fått den like lav bak jeg også, men med Et35 så går ikke det pga subbing. Da må jeg fram med valsa hallo er ikke så lav bak heldig med oppsett til bilde. skulle vært så lav hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Nydelig og clean vogn Enkreuz felgene er digg og fargen passer perfekt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lekent dette! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Dårlig gjort å post flotte sommerbilder når vi setter har å venter på vinteren, hehe. Neida, kjekt å se nytt bilde bilen, kunne godt vært enda flere. Så du har ingen problemmer med subbing? Har du fått målt innpresset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 har ikke fått målt innpresset, her er det noen nye bilder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113055 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Enkreuz H8R felger, foran er det 8,5" med 245/30-20" bak er det 10,5" med 285/25-20" 3 delte.her er nye bilder med H&R senkefjærer takk til Nick hos JleviSW www.jlevistreetwerks.com takk til bilmodecenter i gøteborg www.bilmodecenter.se Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå