[space] Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 http://www.dn.no/forsiden/etterBors/art ... e_readmore "Alleandrety skebilersu ger" "ik kekjøpno edrittfr amunch enell er ingol stadt" Utrolig nok ble ikke dette oppdaget før reklamen var på trykk. Jeg trodde det garantert var meningen, for jeg leste hva det sto med en gang.
Johnny Bravo Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Godt gjort å klare dette uten at noen oppdaget det før det var for sent! hehe... megatabbe!
E30 ex Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hva er problemet her? Er jo bare en reklame... Problemet er vel at MB legger seg på et så lavmål at de mister respekten i markedet. Uten troverdighet er det ikke mye igjen, og å sverte en konkurent offentlig er vel absolutt lavmål.
Andreas1 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 BMW har vel strengt tatt også noen svin på skogen. Syntes det er litt moro at de ikke tar seg selv så høytidelig...
Hakon Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hva er problemet her? Er jo bare en reklame... Problemet er vel at MB legger seg på et så lavmål at de mister respekten i markedet. Uten troverdighet er det ikke mye igjen, og å sverte en konkurent offentlig er vel absolutt lavmål. Riktig så høytidelige trenger vi vel ikke være. Som jeg sier... er bare en liten reklame. En smule dekadent, men ingen stor sak sett i en større sammenheng.
Andreas1 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 BMWs dissing av Audi. Det er altså ikke bare MB-folkene som erter på seg konkurrenter
OleEven Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 PR-Stunt til å få folk til å snakke, folk snakker, folk tenker på bilen, ser reklamen, å går å kjøper!
mbrothe Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Ingen andre som trekker fram hvor ille fronten på den nye merca ser ut fra siden.. Ser jo ut som den har blitt inntrykkt.. Rett forfra derimot, ser den bare gammeldags ut..
Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 morsom den der ja Nye C klassen syns hvertfall jeg er rå. SPESIELT fronten..den gjør liksom hele bilen..Fått tilbake gode gamle linjer fra SEC og SL. Drømmebilen..C63...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Ingen andre som trekker fram hvor ille fronten på den nye merca ser ut fra siden.. Ser jo ut som den har blitt inntrykkt.. Rett forfra derimot, ser den bare gammeldags ut.. Alt annet virker uferdig i forhold, reklamerer Mercedes. Det gjelder kanskje også Mercedes' reklamekampanje. Jeg er helt enig med deg. Etter min mening virker hele C-klassen uferdig. Se bare på den über stygge linjen fra forskjermen som fortsetter bakover, se på dørhåndtakene, plassering av baklykter og ikke minst de store, stygge speilene. Se også på de stygge markerte hjulbuene.. Selv en E90 med originale baklykter og 15" stålfelger ser bedre ut..
Chriso Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Kunne vært enig med deg Saltkjelen, men den siste setningen skiller oss.. Enig med Ellingsen i at det er en stilig bil. Den ser veldig bra ut på veien, designet er nytt og fresht.
Peer Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Er et eller annet forferdelig feil med overgangen til rumpa på den nye merca.. dessuten var det her en byråtabbe.
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Her har vi en diss til fra BMW Synes den her er genial !! :D "Også en mercedes kan bringe kjøreglede"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå