E28 TURBO Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei TH. Der er min oljeretur og. Når det gjelder dine ned dreide stempler vet jeg ikke om det er så lurt. M20 motor altså lille sekser som står i E30 tåler å bli dreiet. Men i følge Vidar Strand og KRB som vel er blandt de flinkeste i landet er i dette lurt å gjøre på din M30 motor. Jeg har akkurat gjort det samme som deg bare med 745 eksos og turbo og autronic datasprut. Vet ikke selv ,men de anbefalte begge to på det sterkeste å bytte. Jeg satte inn smidde mahle stempler kostet meg 5lapper hos VS. Men da kan ikke blokka de være borret. Er den over 92mm må du fa laget stempler etter mål fra sylindrene dine og da blir det dyrere. Vet sam sagt ikke, men jeg ble sterkt frarådet å gjøre det. Ble foresten 380hk og tett på 600nm med org 745turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 HEHE. Er kutt usikker på det med stemplene jeg oxo. Jeg ville egentlig bytte de men han som fixer på motoren min mente vi kunne teste det først for det var mye rimligere en nye stempler. Finne tall du fikk da.. 380hk og 600nm er ikke verst. det bør spole mer en greit nokk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 skjønner det.. men jeg sprengte topp pakning og 4 av mine stempler var knekt under øverste stempel ring... Har det verste i moss, du kan få se. uansett lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hvordan har du gjort det me olje returen ? er det ett hull i blokka der orginalt ?. eller har du gjenga opp å smurt tettnings stoff runt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg har en viss følelse om at det kommer til å gå dårlig men det finner jeg ikke ut før jeg tester. Går det ikke blir det ny motor.. Det er gjort klar til å sette i retur. behøver bare borre opp og gjenge.. så blire så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 jeg kommer nok til å prøve meg på det samme motor-prosjektet engang i tiden når økonomien er på plass Dette blir rått, men ta for all del å bruk noen tusen ekstra på smidde stempler når du først bruker så masse penger på prosjektet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 HEHE. Prøver å bruke så lite penger som mulig på prosjektet. Dette er bare en test motor. Går den til hælvette trur jeg at det blir kjøpt ferdig motor fra england eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KGB Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 råååått! mer bilder takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 hvor får man kjøpt ferdig motor ifra england da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 har sett flere som selger ferdig bygde M3 og M5 motorer både i england og tyskland.. Men det koster jo dersom da Bilder kommer ivkeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535bimmer Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 jævli rått prosjekt, er d fineste karoserie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 BIlder vil se bilder xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Vil ha e28 igjen jeg... konge bil og rått utseende på den. Din er jo bare krem fresh, mer bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 som tidligere eier av denne bilen forventer jeg bilder umiddelbart nå er jeg spent på åssen ting ser ut, de bremsene blei helgromme! Ser du har brukt redstuff der så det burde stoppe rimelig greit og sikkert veldig lite bremsestøv verdens råeste BMW etter min mening(angrer selvfølgelig grenseløst på salget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Har det skjedd no mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå