kvileren Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Kjør en bil med m-sport skjørter/skjermer så slipper dere hele skvettlapp problematikken, det finnes ikke "lapper" til disse bilene, hehe Er ikke veldig stilig med fa.. å praktisk!
Fredrik Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Jeg har kjørt med skvettlapper både foran og bak i over fire år på min 2003 E46 318d Touring og kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å anbefale skvettlapper. Det ser selvfølgelig ikke spesielt sexy ut, men fordelene oppveier uten tvil ulempene i det lange løp... spesielt her i Skandinavia med vinterveier fulle av salt og skitt. Man slipper skitt opp på vinduene og man slipper unødvendig slitasje på plater, samlinger og lakk (med alt hva det betyr for å forhindre rustdannelse). Etter nesten fem år og 130000 Km er det ikke antydning til hverken slitasje eller rust på lakken. For å få full effekt av skvettlappene er det nok smart å ikke kjøre med for brede felger/dekk... jeg holder meg til 205/55-16 og da dekker skvettlappene godt bak dekkenes ytterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå