Deep Dish Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Når/hvorfor sluttet man å produsere biler med skvettlapper.? Bilen min ser f.. meg ikke ut, full av skit, asfaltsuppe og ikke minst salt.! Nytter ikke å vaske den, for etter å ligget bak noen biler en liten stund, så er den like jævlig igjen.! Nei, tror jeg skal starte en folkeaksjon for skvettlapper, så slipper man å blir nedsprøytet av dritt, salt og småsteiner.!! Hvem er med.??
Galskap Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 du må enten være blind eller ha dårlig smak skvettelapper er vel noe av det mest stygge man kan sette på bilen;p i følge min mening
Truls 87 Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hehe enig med den:P Kan gjerne vaske bilen 2 ganger om dagen fremfor å sette på skvettlapper:P EDIT: Kom plutselig på at jeg har jo skvettlapper på ene bilen, firmabilen min. En Toyota Hiace. Det er der dem hører hjemme.
Deep Dish Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 du må enten være blind eller ha dårlig smak skvettelapper er vel noe av det mest stygge man kan sette på bilen;p i følge min mening Hehe... Enig at de store gamle gummiskvettlappene er grusomme, men det må da være mulig å lage noen mindre og som følger bakskjermen.... Anywho, det jeg skulle fram til var at jeg er så drita lei av å vaske bilen annen hver dag, dyrt blir det også..!!
SirTommy Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 ny folkeaksjon: Alle andre må skaffe seg skvettlapper!
Ballder Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 ny folkeaksjon: Alle andre må skaffe seg skvettlapper! Hold avstand!
Deep Dish Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 ny folkeaksjon: Alle andre må skaffe seg skvettlapper! Hold avstand! Nytter ikke.... I 70-80 km/t må man ligge iallefall 100 meter bak, noe som ikke går når det er masse trafikk..!!! Så folkens, ønsk dere svettlapper til neste jul, så slipper jeg å vaske bilen en million ganger neste vinter.!
///Mysild Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 jeg skal sette skvettlapper på min men det er for å slippe alt salt oppover sia og en kållsvart bakdel og slipper at masse lakk forsvinner, men ja, litt merkelig at biler ikke kommer med det lenger, men det ser jo faenke ut! så det er vel derfor kanskje... hehe
wicky124 Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 jeg vil også ha skvettlapper..spess bak..noen nettsider der man kan kjøpe?ikke sånne store plast greier, men noen i hardplast som følger bakfangern/bakskjerm?
Haug530D Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 jeg vil også ha skvettlapper..spess bak..noen nettsider der man kan kjøpe?ikke sånne store plast greier, men noen i hardplast som følger bakfangern/bakskjerm? Jepp http://norway.schmiedmann.com/ selger.
Haug530D Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Når/hvorfor sluttet man å produsere biler med skvettlapper.?Bilen min ser f.. meg ikke ut, full av skit, asfaltsuppe og ikke minst salt.! Nytter ikke å vaske den, for etter å ligget bak noen biler en liten stund, så er den like jævlig igjen.! Nei, tror jeg skal starte en folkeaksjon for skvettlapper, så slipper man å blir nedsprøytet av dritt, salt og småsteiner.!! Hvem er med.?? Hvilken årsmodell er din bil? på min var det skvettlapper både foran og bak, jeg tok de av, for det første så ser det jævlig ut, for det andre så legger det seg støv å dritt der, noe som igjen fører til rust.
morteym Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Æsj, skvettlapper er stygt, så da har de vel det på biltema?
kai Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 ny folkeaksjon: Alle andre må skaffe seg skvettlapper! Hold avstand! Nytter ikke.... I 70-80 km/t må man ligge iallefall 100 meter bak, noe som ikke går når det er masse trafikk..!!! Så folkens, ønsk dere svettlapper til neste jul, så slipper jeg å vaske bilen en million ganger neste vinter.! æ ønske ikke mæ nå SVETTLAPP t jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå