RenZor Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Er vel prisforskjell på originale og replica felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Han som har lagt ut sine felger til 4000 uten dekk får jo ikke det i mine øyne ivertfall. Jeg hadde gitt 5500 for dine Toro, hadde det ikke vært for at jeg syntes det ble litt dyrt med vinterdekk til de. De var nemlig planen min Har dog ikke helt bestemt meg 100'% enda. Litt drøyt å kjøre med 265 i vinterdekk vel? Upraktisk... Jeg har 225 nå på 17" og synes det er i breieste laget på vinterføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Er vel prisforskjell på originale og replica felger? Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmmmmm Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Han som har lagt ut sine felger til 4000 uten dekk får jo ikke det i mine øyne ivertfall. Jeg hadde gitt 5500 for dine Toro, hadde det ikke vært for at jeg syntes det ble litt dyrt med vinterdekk til de. De var nemlig planen min Har dog ikke helt bestemt meg 100'% enda. Litt drøyt å kjøre med 265 i vinterdekk vel? Upraktisk... Jeg har 225 nå på 17" og synes det er i breieste laget på vinterføre.. Hehe okey. 265 Var ikke planen men 235 eller 245. Har hatt det før. Riktig nok på 17" og det gikk greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ja det går sikkert, får endel strekk men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 I dag er siste kjangs til å hente felgene før neste helg. Er borte på jobb hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hva hvis man høyner budet til 5200,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikj Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hei, Er felgene solgt? Kan de sendes til bergen ? Hva koster slike nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har visst glemt å oppdatere her, men felgene er desverre solgt og levert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Har visst glemt å oppdatere her, men felgene er desverre solgt og levert.. Var jo synd... tenkte jeg skulle by deg 15000kr for dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har visst glemt å oppdatere her, men felgene er desverre solgt og levert.. Var jo synd... tenkte jeg skulle by deg 15000kr for dem... Nei faen heller, typisk min uflax det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hei, Er felgene solgt? Kan de sendes til bergen ? Hva koster slike nye? 11800 med dekk, var det en som skrev til meg på pm.. også får du vel 10% rabatt dersom du er medlem av bmwccn Ikke noen upris det for nytt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Har visst glemt å oppdatere her, men felgene er desverre solgt og levert.. Var jo synd... tenkte jeg skulle by deg 15000kr for dem... Nei faen heller, typisk min uflax det hehe... Æsj, så dumt da. Jeg som sitter her med 20.000 til overs på kontoen som jeg prøver å bli kvitt så fort som mulig. Du skulle tatt deg tid til ei budrunde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barcode Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er felgene dine solgt? hvis ikke så kjøper jeg dem for 5500. MVH Roy. Oi, nå først så jeg at de var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Pokker, nå begynner min uflaks. Skulle gitt deg 5500 på Fredag men siden dem er solgt så må jeg ut med MYE mer:-( Vet du hvor slike felger kan kjøpes rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå