Skallesei Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg har den korteste kabelen. Du kan velge mellom 3 og 5 meter tror jeg. Trodde utifra tidligere beskrivelser at du haadde en annen enhet, og måtte koble deg på foran ved enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 2,5 og 5m. Hvis din kostet 799 din også er det vel samme pris på de. Får bare kveile 4 av de i reservehjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 min kostet 599,- Har den korteste... Jeg betalte forresten 2.800,- for begge kablene og forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramton Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Kan man bruke skjermen til musikk,radio,dvd og evt mp3(aux) inngang uten å koble opp med gps enheten i bagasjen? Eller må den være koblet opp for at det skal fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Må væree koblet opp mot navienheten, men gps antenne og kart cd trenger du ikke får å bruke radio/cd og aux (mp3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Kjøp et DICE iPod adaper og en iPod så er du good to go! Den kobler du til istedenfor cd-veksleren, og du har i tillegg en aux-inngang i denne enheten. Koster under 1000 spenn fra www.europeanautosource.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramton Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Og da kan man se film via ipod også? Snasent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Dåli med film gitt... Kun lyd! Hvis du skal ha bilde og lyd må du nok ha et tv-interface... http://www.powerboxtuning.com/?gclid=CI ... sgod_2x8HA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 noen som har prøvd dette på en coupe eller? like lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg har utført dette på min coupè. Bittelitt mer knot, ettersom man må ut med hattehylle og slikt, men stort sett det samme. Ligger noen bilder i tråden om bilen min, link i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg har org navi, kan jeg få tak i tv i den da? sånn såkalt tvmodul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Du kan montere original tv-modul, men disse tar kun analoge sendinger. Skal du ha tv-kanaler trenger du en RiksTV-dekoder i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå