Gå til innhold

Bimmers Vårmønstring? I Sverige 10.Mai!

Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

Siden vi nå har bikket over i det nye året, tenkte jeg å lufte idèen med å ha en vårmønstring her hos meg. Jeg har nå flyttet til søtabror dvs rett over Svinesundgrensen. Og ser for meg at her kan det være en passende plass for ett slikt treff.

Har en noe kupert tomt som ikke egner seg for dem fleste av bimmers bilene. Men 50m unna er det en "parkeringsplass". Med plass til ca 30-40 biler. Om vi skulle bli flere ligger Nordby kjøpesenter 200meter unna. Der skulle det være plass nok om det skulle bli krise. En annen fordel er at det også ligger ett motel med gangavstand. Kan sjekke med dem om vi kan få en bra pris på overnatting, for dem som skulle ønske det.

Det jeg da har sett for meg er grilling på tomten. Og utstilling på parkeringsplassen. Går utifra at det er mange som vil dra på en bimmers vårmønstring +at dem vil få mulighet til å gjøre en harry svenskehandel i samme slengen.

Har enda ikke satt noe dato. Der får vi diskutere litt hvordan det passer. Men husker at Gunnar og jeg var på Bmwccn sin "vårmønstring" i fjor med snø! (22/4) Så Bmwccn har satt årets til 1.juni. Sikkert pga dårlig vær. Synes dette blir i seneste laget, da har hvertfall jeg hatt sommerfelgene på i flere mnd. Så en eller annen gang i mai burde vel være passe?

Håper at dette kan være intressant og at dere har noen innspill.

Bildet er tatt fra huset.

ls3mh28oq79nccee99vk.jpg

3361_Nordby_roadmapp.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker helt greit for min del..

Bilen er nylakkert da og etter mine beregninger er den ferdig med ditech behandlinga og tectyleringa..

Skal bli fint å få vist den til dere ;) Vil gjerne vise den på et treff der det går an å få litt konstruktive tilbakemeldinger..

I'll be there om alt går etter planen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert tiltak/forslag Michael, jeg kommer hvis jeg har fri/om det passer :D .

Men er nok ikke vårmønstring 1. Juni. Da er det Rudskogen dagene. I følge dette svaret, er vårmønstring på Valle 4. Mai 8) .

Ok, Men om en går inn på terminliste for 2007 (hehe) hvor en da kommer inn på terminliste for 2008.. Så står det "01.Juni Vårmønstring, Valle Hovin, Oslo Øst"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det optimale måtte vel vært om vi klarte et dagstreff på Rudskogen først, så fellescruising til kåken din, Michael. ;)

Men erfaringsmessig pleier folk være ganske slitne og trøtte etter en dag med banekjøring, så det er spørs om det er liv laga? Er kanskje verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men erfaringsmessig pleier folk være ganske slitne og trøtte etter en dag med banekjøring, så det er spørs om det er liv laga? Er kanskje verdt et forsøk...

Har samme erfaring! Så syns denne bimmers vårmønstringen bør være på en egen dag (Lørdag/Søndag)!

Ok, Men om en går inn på terminliste for 2007 (hehe) hvor en da kommer inn på terminliste for 2008.. Så står det "01.Juni Vårmønstring, Valle Hovin, Oslo Øst"

Ja, jeg vet! Men virker som årets terminliste må tas med forbehold på nåværende tidspunkt. Er nok endel forandringer som kommer de neste ukene, ettersom årsmøter blir unnagjort :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super ide dette her ja. Jeg og frua stiller vel helt sikkert vi, om datoen passer såklart.

De midtre ukene i mai passer best. :D (3-4.mai og 24-25.mai passer dårlig... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det optimale måtte vel vært om vi klarte et dagstreff på Rudskogen først, så fellescruising til kåken din, Michael. ;)

Kåken?? Er snart verken vegger eller tak igjen her..

Har også en følelse av at det ikke er noe god idè med Rudskogen treff først så grilling. Det kan vi eventuelt gjøre etter ett treff uansett. Kan dem som vil bare komme hit etter banetreffet. Selv om jeg er ganske bmw frelst selv går jeg ikke å ser på bmwer i timesvis. Så ett avbrekk med å dra på senteret og titte litt der er ett fint avbrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...