Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er vel noe jeg burde klare å få med meg siden jeg bor ett steinkast unna.. :wink: Bor du like ved den gamle skolen? Kunne se slik utifra bildet.

Bra tiltak! :)

Skrevet

passer det med datoen som blir satt tar jeg turen fra sørlandet yperlig med et treff og handel i samme slengen. mulig den satkkars e30 touringen blir noe segen i raua da. hehe

Skrevet

Ja, dette hadde uten tvil vært morsomt å fått med seg - så fremt dato passer og det eventuelt kan kombineres med en harrytur, som nevnt tidligere..

Skrevet

Knall forslag! :) I'm in!

men Nautiluz står vel ikke ansvarlig for pølser, brød, lomper og tilbehør på egenhånd regner jeg med?

Noen konkrete forslag for dato enda?

Skrevet

Alle kan jo ta m, eller stikke bort og kjøpe det de vil ete sjøl, så kunne det jo blitt tent opp et bål og varme klær. Kunne vært morro med et nå snart igjen.

Skrevet
Kan jo netsen ta det nå, er 5 varmegrader og sol samt tørre veier. hehe. Dette er vinteren sin det :)

hehe, man vet jo aldri helt hvordan føret er da. Tror ikke jeg kommer meg ut av gata en gang jeg... der ligger det stål is, og det funker veldig dårlig med sommerdekk...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...