Nautiluz Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Har kjøpt en ny bil til kjerringa. Skal kjøre endel på E6 nå så tenkte at en autobahn cruiser burde passe. Siden vi har flyttet til sverige er det jo muligheter med tanke på bil. Har ikke tatt noen bilder enda siden det har regnet i snart en mnd. Så jeg slenger med ett par som sto i annonsen. Noen ting er alt byttet. Den har fått hviteblinklys rundtom. Og alpinaleppe. Speilene skal byttes til M5 speil. Ellers er den er spekket med utstyr som: *Xenon *Sort skinn *Dobleruter *Luftfjærer komf/sport *Webasto *Shadowline *Avtagbart hengerfeste *Takluke *Regnsensor *El. comfort seter med massasje og memory *El. ratt med varme *El. solgardiner *El. bagasjeluke *El. hodestøtter bak *Aut avblendbare speiler *4soners klimakontroll *Solgardiner i sideruter *Alarm *Startsperre *Fargetglass *Cruisecontroll *Klimaautomatic *Tåkelys *Treintreør *Varmeseter forran og bak *Multifunksjons ratt *TV/navi 16:9 skjerm *Tlf Nokia 3110 org *Cdskifter *Svart metallic *Skipose *PDC *DSC 3 *DBC *Org 18" felger Tror det skulle være det meste. +Ett ganske ironisk skilt til en 7serie. hehe..
-Anders- Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 E38 er alltid grymt! Hva koster noe sånt i sverige? Og årsmodell?
Nautiluz Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Koster litt over 100 000 norske kroner. Det er en 2000model som har gått 160k. Den er importert til sverige i 2005. Ble sine 2 første år brukt innen bmw. Så ble den solgt til en privatperson. Og i sverige har den blitt eiet av en lege. Som har tatt godt vare på den.
mbrothe Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Hadde jo knapt fått vraket til samme prisen i Norge
Hakon Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Aiai.... meget fin bil. De radial-felgene er veldig fine på E38. Det er M62B44 som sitter i denne bilen?
Nautiluz Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Jepp. det er 4.4litern. Rart dem ikke hentet noe mere hester utavden egentlig. Vet ikke hvordan det er med Nm.
xerc Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 oh, ønsker meg en slik.. e38 er seriøst fine biler! Noe av det beste BMW har laga spør du meg..
Steffan C Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Åh Michael, for en herlig BMW, grattis! Nesten så jeg skulle ønske jeg var kona di .
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Åh Michael, for en herlig BMW, grattis! Nesten så jeg skulle ønske jeg var kona di . Hehehe, Steffan.. Må ellers tilføye at dette så ut som en svært pen og velholdt 740i.. Gratulerer så mye og post masse bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå