316 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ble ikke så du luftet salg, nei? Takk gud for det, denne bilen kunne jeg lett ha hatt sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nei, får se iløpet av vinteren. Så kanskje det blir noe på deg allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Godt vurderer å beholde den Har vurdert salg jeg også, meeeen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Da har jeg funnet meg en bil Liten og rød... Veldig macho.. Men fungerer for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 er det værsting spinners-hjulkapsler eller? hvis ikke synes jeg det kommer til å toppe bilen skikkelig om du monterer noen, heslt fra biltema Herlig E30 du har, fantastisk strøken å nydelig utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Da har jeg fått tørket støv av bilen og gjør den klar til lufting om ikke så lenge! Regner med iløpet av april er det muligheter! Nylig bilde fra vinterdvale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Venter bare på å slippe ut stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Lekker E30! Hva er fargekoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Se, der står den med vidåpne, forventningsfulle øyne og håper på sommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 er så pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Lekker E30! Hva er fargekoden? Takk Fargekoden kommer jeg ikke på i farta, men den heter Zinnoberrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette var bare helt vilt faktisk...må jo være en av norges desidert peneste e30er..forsåvidt ikke bare e30er...men er nok helt klart en av de aller peneste brukte BMWene i landet..trodde jeg hadde en velholdt bil..men bilen din ble en helt annen liga..SINNSYKT rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Takk for kommentaren Du har en unik og særdeles fin Alpina! I dag tok jeg ut bilen, og satt på skilter! Da var årets første kjøretur gjennomført, utrolig god følelse! Har vurdert salg av bilen, annonsen laget jeg i påsken på finn.no, og vil nok publisere den iløpet av denne eller neste måned. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Den er lagt ut for salg. Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Hjelper deg litt jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=18126778 Utrolig pen E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå