Stjernstedt Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Legger inn noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 I think I'm in love! Lakker leppa, så har du en av de peneste E30'ne jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///oddvar Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Likte faktisk at leppa ikke var i samme farge som selve bilen. Pent stykke av e30 du har der, misunner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Du må ikke finne på å lakkere leppa. Isåfall bør du lakke kanalene og hekken også. Mitt tips er: Hold den som den er, eller monter m-tech2. Sorte frontlykter hadde gjort seg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 hva kom denne skjønnheten på ferdig importert til norge da? Er det flere slike biler i sverige mon tru?;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Likte faktisk at leppa ikke var i samme farge som selve bilen. Ja synes det passer selv, står litt i stil med de svarte listene og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 DE-lykter brukes om "linselys", eller de lysene som er på facelift bilene.Men egentlig har det ikke noe med linsa å gjøre, men med reflektoren; DE light: DE is the German abbreviation for triaxial ellipsoid and describes the shape of the reflector areas. The result: Headlights of compact design with high light output. The focussed light is projected with sharply-defined edges onto the roadway through a patterned lens. ah, oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Sorte DE lykter. Tro det vil passe bilen din meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Passer vel bedre til sort grill(Nyrer), men det vil jeg ikke bytte til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Snart på tide å ta ut bilen nå, god været nærmer seg med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 NICE.... Eg ville ikke lakkert leppen rød. Syns den skiller seg litt ut slik den er no med den leppen svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 nydelig kjerre:D wehu.. ikke lakk leppa.. blir fin contrast til den røde bilen når den er svart. kjøp heller sorte de lykter, shadowline rutelister og shadowline nyrer.. så blir den enda penere^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Huff, jeg savner denne bilen bare mer og mer hver gang jeg ser den. "Den skulle jeg aldri ha solgt"- tenker man jo alltid. Ikke at jeg ikke er fornøyd med 320iS'n, men jeg likte fargen utrolig godt på den bilen der. Klart sportsseter trenger virkelig 325'n. Ellers må jeg bare si som jeg har sagt før: Ikke lakker leppa. Det er virkelig noe med den som gjør at den skiller seg ut i fra mengden. Shadowline-lister er jeg enig i at hadde gjort seg, men nyrene synes jeg ikke du bør gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Nei, det blir ikke lakkering av leppa, er rimelig fornøyd med slik den er. Nå som du har en strøken 320iS burde du være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Fra lokal treff i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå