Kristov Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Tror ikke prisene er så ille, ser fjærbein uten dempere og fjærer går for 800 euro på Ebay mens bærearmene bak ligger ute for 700 euro. Plusser du på frakt og moms så blir det fort noen kroner. Disse delene begynner å bli skikkelig vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 de gror ikke på trær nei, og det er derfor jeg vil ha litt for de. skulle jeg plutselig trenge et sett selv etter en eventuell grøftekjøring eller liknende så vil jeg slite med å få tak i det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Passer servoen på en vanlig e30 uten servo? Hvor mye er du villig til å gå ned på prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 eller så byr jeg deg 6k får 2 fårran og de to bake;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 servo går for 2500,- siden feste på pumpa er til en e36m3 og må byttes hvis den skal brukes på e30. angående understell så har jeg bud på 8k men selger ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 nå er diffen solgt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 alt til salgs enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 da er servoen også solgt. så nå har jeg bare understellet igjen, som består av 2stk fjærbein og 2stk A-armer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå