Gå til innhold

E30 318iS eller 325i?

JulianS
 Share

Hva ville du valgt?  

194 stemmer

1. 1. Hva ville du valgt?

• 318iS
      35
    • 325i
      162

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe alltid like morsomt å se hvor desperat folk med små motorer prøver å overbevise andre om at bilene deres går bedre enn tilsvarende bil med større motor, ja og spesielt hvis de bare modifiserer litt først. Men da må man jo også modifisere på stormotorbilen for at det skal bli rettferdig :?:lecture:

Is er ingen dårlig bil det heller, men jeg vet hva jeg ville valgt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså enkelt og greit..

gammel "klassisk" e30 uten rekkesekser er som bløtkake uten krem..

klart at 318is er morsomt det og sikkert, men det vil ikkje kunne måle seg med gode rekkesekser'n til bmw;)

Må si eg heller hadde valgt e34 m5 enn e39..reint pga motoren..Fins ikkje so mye tøffere en rekkesekser lyden i bmw generelt!

BASTA:P

Word :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da sier vi det sånn: Stian her på forumet har en delfingrå 325 mtech2 med kvass kam. jeg skal kjøpe den røde 318is mtech2 bilen som ligger for salg her på forumet som har kvasse kammer:) da får vi se den 5. april hva som går fortest over langstrekka på rudskogen:) det er jo stortsett identiske biler bortsett fra at bil til stian er ribba så den veier sikkert akkurat det samme som iS'en... Gleder meg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for en dum diskusjon... set samma diffen og ei kasse med samma utveksling på en 325 som du har i din da familiebanebil, så skal du få se!

virker jo helt desperat etter å få folk til å tru att bil din går bra da..

herregud...

å JA, du blir frakjørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har denna tråden med diffen og kassa mi å gjøre da? Det er snakk om iS og 325 generellt... å forresten, den går bra men jeg driter i hva folk trur:) Blir jeg frakjørt av 84' 320i å eller;)?

Hvorfor skal alle kjøre så forbanna fort rett fram? jeg har bedt om rundetidene til folk jeg men det ser ut til at de fleste som kjører 325 her driver med dragracing:) der tenker jeg 325 er det råeste som fins;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skal du kjøre fra han rett frem på langstrekka på skogen, så når du blir fortalt at det er bare å glemme å vinne det, så er plutselig diskusjonen hva som går fortest i svinger :roll:

325 har en ulempe med en litt tyngre snute, noe som gir en mer understyrt karakter. Det som avgjør et race på skogen mellom disse to bilene er om de ekstra 35hk som er i 325'en holder til å dra deg såpass i aksen at det oppveier for litt dårligere balanse.

Rett frem kjører du ikke fra 2,5l rekkeseks på 170hk med en 1,8l firer på 136hk. Det sier seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) men jeg er 99% sikker på at jeg holder bra følge med stian med 325 mtech2 opp til 175 km/t! Å han har da kjørt sin egen bil og har prøvd min, og han er også ganske sikker... Stian har forresten kvassere kam i sin 325 å den går greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...