Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kikka litt på bilen da den stod til lakkering av motorrom, godt du tar ansvar for å få lakkert der. Syntes det er rart de ikke tok seg bryet med å lakke der også på en så strøken bil.

Fargen så dritrå ut irl..

Er så enkelt som att det koster penger og kunder får det som er avtalt og betalt for.. Om en skal holde på å "gi" bort jobber bare fordi det hadde sett bedre ut hadde det nok fort gått dunken

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kikka litt på bilen da den stod til lakkering av motorrom, godt du tar ansvar for å få lakkert der. Syntes det er rart de ikke tok seg bryet med å lakke der også på en så strøken bil.

Ja en må ha alt 100 % på stell :D

Skrevet

Det er jeg helt klar over, har pusset og bygget opp noen biler sjøl og vet hvor mye jobb som ligger bak og hva det koster. Så er ikke noe svarting av Automotes jobb. Går mer på at en kunde ikke gidder betale for det ekstra det koster, er jo ikke mange lappene ekstra for å få litt lakk der også.

Skrevet

Ja en må ha alt 100 % på stell :D

Det jeg også mener, men det er selvsagt opp til kunden dersom man har satt bort jobben, gutta som bygger, gjør bare det de får betalt for. Skal jo tross alt leve av det:)

Skrevet
Det er jeg helt klar over, har pusset og bygget opp noen biler sjøl og vet hvor mye jobb som ligger bak og hva det koster. Så er ikke noe svarting av Automotes jobb. Går mer på at en kunde ikke gidder betale for det ekstra det koster, er jo ikke mange lappene ekstra for å få litt lakk der også.

Dette var planlagt att motor rom skulle lakkeres når motor blei skifta ,,, Så det har ikkje nokke me og gidde og gjøre.

• 2 months later...
  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...