gaasen Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Kikka litt på bilen da den stod til lakkering av motorrom, godt du tar ansvar for å få lakkert der. Syntes det er rart de ikke tok seg bryet med å lakke der også på en så strøken bil. Fargen så dritrå ut irl.. Er så enkelt som att det koster penger og kunder får det som er avtalt og betalt for.. Om en skal holde på å "gi" bort jobber bare fordi det hadde sett bedre ut hadde det nok fort gått dunken
Bimma /// Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Kikka litt på bilen da den stod til lakkering av motorrom, godt du tar ansvar for å få lakkert der. Syntes det er rart de ikke tok seg bryet med å lakke der også på en så strøken bil. Fargen så dritrå ut irl.. Ja en må ha alt 100 % på stell
bård Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Det er jeg helt klar over, har pusset og bygget opp noen biler sjøl og vet hvor mye jobb som ligger bak og hva det koster. Så er ikke noe svarting av Automotes jobb. Går mer på at en kunde ikke gidder betale for det ekstra det koster, er jo ikke mange lappene ekstra for å få litt lakk der også.
bård Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Kikka litt på bilen da den stod til lakkering av motorrom, godt du tar ansvar for å få lakkert der. Syntes det er rart de ikke tok seg bryet med å lakke der også på en så strøken bil. Fargen så dritrå ut irl.. Ja en må ha alt 100 % på stell Det jeg også mener, men det er selvsagt opp til kunden dersom man har satt bort jobben, gutta som bygger, gjør bare det de får betalt for. Skal jo tross alt leve av det:)
Bimma /// Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Det er jeg helt klar over, har pusset og bygget opp noen biler sjøl og vet hvor mye jobb som ligger bak og hva det koster. Så er ikke noe svarting av Automotes jobb. Går mer på at en kunde ikke gidder betale for det ekstra det koster, er jo ikke mange lappene ekstra for å få litt lakk der også. Dette var planlagt att motor rom skulle lakkeres når motor blei skifta ,,, Så det har ikkje nokke me og gidde og gjøre.
Spinx Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Det er en perfekt E30 Cab etter min smak Nydelig var bilen din
Ørjan^^ Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Dette høres egentlig ud som utenkelige felgtall!! Men fy faaan så rått det er!!
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 litt for rånete for min smak. men jeg har eid samme bil.
E30Frelst Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 NYYYYYYYYDELIGG! sitter og sikler her nå
Bimma /// Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Slenger ut nokken bilder etter gammalt !! Tok ett par når eg var komt heim her en kveld
|Ole| Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 En grunn til att du ikkje tar bilde av fronten Arne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå