Larslol Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 - slettet - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 det var dritt! Hvis fangeren din har tatt kvelden. Så skal jeg selge min facelift fanger(stålgrå) med alt av lister, grøftelys etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe... fangeren er det ikke så mye skade på uansett. Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg faktisk pre-facelift fangeren penere enn facelift fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 æsj... dette var noe dritt! Men er lite å få gjort med det i ettertid, annet enn å prøve å se positivt på det! Da får du deg nye lykteglass hvertfall, er vel ikke sikkert du trenger hele lykta? + blinklys osv, da ser bilen mye freshere ut med en gang vettu! Mye skulle du ha for Audien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Richie85: sant, sant... audien? tenkte rundt 60k et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 jaja, da har taksten på skaden kommet 50.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Au, det var surt! Og alt på egen bil må dekkes av egen lomme når du har del-kasko? Huff, føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 takk, har heldigvis fått solgt audien, så har penger til det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hvorfor ikke kasko? Det bør en jo ta seg råd til på en så ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ble så dyrt at det ikke ville vært verdt det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Føler du nå at det ikke var verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Dyreste der er nok panseret tipper jeg... Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 feil, dyreste er hovedlykta! 10.000,- for EN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Da var bilen ENDELIG ferdig. var borte hos oppretteren å henta fakturaen istad. kom på den nette sum 47.490,- Knipset et par bilder av resultatet også, ble peeent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 den så sykt fin ut i lakken nå da!! <3 e46 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå