Richie85 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ble pent da selvom det ble dyrt selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ble sykt fint, men får ikke hentet den enda. sliter litt med finansene.. så får ikke hentet den før slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Noen som vet hvilke telefoner som passer i dette festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Ligner veldig på Nokia-holder syns jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Ser veldig ut som holder for 6210/6310 (var veldig mange av dem på den tiden, også i min bil). Jeg kjøpte en holder som passer min 6230 og plugget inn i boksen bak hanskerommet. Funker supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg fant ut at 6110 passer i fysisk i holderen, så skal teste om det funker å bruke den etterpå, ellers må jeg finne meg en 6310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Nokia 5110 Passet Men selve mikrofonen mangler klipt over helt ytterst noen som vet hvem som fikser dette BILLIG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Da var det vel på tide og oppdatere litt igjen. Har gjort litt med bilen den siste tiden: - Sorteklarglass forblink - Basskasse, forsterker og ny spiller fra Pioneer - Skifta tilvinterdekk ( grøss ) - nytt panseremblem - bygd om til xenon i grøftelys - satt på justerbart understell fra FK ( under arbeid, fikk ikke med kortere stabilsatorlenker ) Legger vel bilder før understellsbytte og stemningsbilder fra jobben Og bilde av min trofaste skru kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 veldig pen bil ,godt å få den tilbake tenker jeg.. enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Den er nydelig. Fikk den tilbake i mars så har kost meg lenge med den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Se her ja! Moro å drive på litt med bilen! Lyst på nytt understell selv, men får vente litt vel.. hvertfall frem over nyttår engang.. sleng ut litt bilder når du har av lav bil;) spent på å se.. hehe Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Slenger ut bilder så fort jeg har fått delene og fått gjort det ferdig Mangler bare lenkene. de er i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Senken gjorde seg både for kjøreegenskapene og utseende. noen som tar 4 hjulskontroll i oslo/akershus BILLIG? Bilder kommer etterhvert. bilen er så satans møkkete om da'n, og når det er lyst er jeg på jobb, og omvendt ikke toppnotch fotomuligheter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Heisann. Pen bil. Hvor kjøpte du xenon kurvelys og evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Heisann.Pen bil. Hvor kjøpte du xenon kurvelys og evt pris? Jeg byttet sommerfelgene mine mot det settet. byttet med bmw-e36-e46 her på forumet om jeg husker rett. Tror han har flere på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå