Stephan.s Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Bare jeg som ser noe galt med felgene her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Dinside har lagt ut bilde av det som blir den nye 7-serie. Her er det bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Dinside har lagt ut bilde av det som blir den nye 7-serie. Her er det bildet: Håper det det er photoshop og ikke et reelt bilde! I forhold syns jeg faktisk den "gamle" 7-serie er penere enn den. For store nyrer og ikke sint nok utseende. Får ikke samme mafia følelse for den som e38 f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Helt enig. Syntes den så litt kjedelig ut. Også liker jeg ikke så godt at panseret avsluttes sånn. Skulle ha blitt avsluttet helt nede ved nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Det sies at den blir vist offisielt allerede 7 Juli med bilder og informasjon. Hvis BMW Blog stemmer har det også kommet ut noen ganske så interessante ting om den nye luksusbørsa. Jeg vil også imidlertid tilføye at jeg også er litt småskeptisk til avslutningen på panseret iht. de kamuflerte bildene som vises her.. Her er litt informasjon av hva vi kan vente oss.. - TwinTurbo V12 - TwinTurbo V8 - 8-trinns automatkasse - 4 eksosrør (00 00) signaliserer "high-end" modellene. - 2 eksosrør (0 0) signaliserer V8 modellene. - Oppgradert iDrive system. - Førerorientert dashbord. - Dynamic Performance Control - ConnectedDrive - Nye farger: Sophisto Grey , Cashmere Silver, Imperial Blue , Mineral White Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Avslutningen på panseret er jeg også skeptisk til. De har på en måte fjernet noe som er "typisk" BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Er det bare meg eller er nyrene enormt svære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Den ser rett og slett altfor "familievennlig" ut. Jeg får rett og slett ikke mafiafølelsen som de tidligere 7 seriene har. Ser mer ut som en type replicamodell Kineserne lager av europeiske biler. Men blir spennende å se avdukingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå