Mexos Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Satt og kjedet meg i helgen og så på bilder av gammelbilen (93 E36 325I Cab)min og fikk lyst til å lage et slideshow. Ble ferdig ikveld og fikk lyst til å dele det med interesserte her inne Mulig noen synes låta er litt gay, men synes hverken techno eller hard metal passe så godt når man skal se på bilder Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=MU7lL0melHM Huff som jeg savner den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Husker jeg holdt på og kjøpe den bilen Meget pen! Kjøpte den av dreaz sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Husker jeg holdt på og kjøpe den bilen Meget pen! Kjøpte den av dreaz sant? Stemmer bra det Hadde en del småplukk når jeg kjøpte den, men fikk fikset det meste. Burde avskiltet den i høst og satt den i garasjen istedet for å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Fin bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Virkelig fin Hvorfor beholdt du den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Låta var ganske gay ja. Men clean og fin cab:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Låta var ganske gay ja. Men clean og fin cab:) Akkuratt det jeg tenkte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Virkelig fin Hvorfor beholdt du den ikke? Flyttet til Oslo og synes bensinforbruket ble for høyt her. Er så mye køkjøring og start og stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Burde avskiltet den i høst og satt den i garasjen istedet for å selge den Men hadde du satt den i garasjen, ville det ikke vært noe plass til å bygge om 316->138is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Burde avskiltet den i høst og satt den i garasjen istedet for å selge den Men hadde du satt den i garasjen, ville det ikke vært noe plass til å bygge om 316->138is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Burde avskiltet den i høst og satt den i garasjen istedet for å selge den Men hadde du satt den i garasjen, ville det ikke vært noe plass til å bygge om 316->138is Da tror jeg 316 motoren hadde blitt kjørt til den hadde dødd for da hadde jeg isåfall ikke hatt råd til å legge no penger i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå