Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobber på en forretning hvor Best Tools er en av de rimelige produktene. Bare reklamasjon og dårlig holdbarhet. Mye jalla løsninger og tåler nesten ingen ting. Dette altså de elektriske produktene, selvfølgelig så er en og en annen helt fin og fungerer slik den skal.

Haha! Er min mening og erfaring... men for all del finnes det mange som er fornøyd med Best Tools, men som alle sier "man får det man betaler for"

Best Tools fungerer helt sikkert greit til bruken den er ment til i forhold til prisen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med den to-hodete til Biltema er at det er en DA maskin (occilerende) som simulerer håndbevegelsene dine, bare gjør det mye mye raskere hehe

En roterende er jo som en vinkelsliper, bare at den roterer mye tregere. Denne utvikler mye mer varme enn en DA maskin, og produktene man bruker virker raskere å mer effektivt. Med en roterende er det større sjanse for at man brenner lakken (pga varmen den utvikler), så man må være mer påpasselig på hva man gjør.

Det er noe av grunnen til at mange anbefaler en DA maskin som førstegangsmaskin, men før eller siden må jo roterende også læres dersom man ønsker skikkelige resultater relativt raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at problemet med tung start var pluggene. Så de er bytta, i tillegg til at jeg har reparert høyre dørtrekk (Håndtak og "lomme" var dratt løs... Superlim = flytende gull)

Og K&N filteret mitt står å lufttørker "as we speak"

Der var det mye dritt. Skal stå opp i 5-6 tia i morgen for å vaske og polere. Satt av en 8-9 timer :D Legger ut før/etter bilder av lakken...

Edit: Forresten noen andre som har tro på seter i beige skinn i bilen min? Fikk det for meg at det kunne blitt litt kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 5-6 timer med gnikking og pussing ovestått... Er sånn passe fornøyd med resultatet, men tror nok lakken kunne trengt en omgang med roterende maskin også :P

57i7z3kfu6wzfb3gsyg0.jpg

wv0gl9xjgnjvww4f0g47.jpg

zqnlki0dc8uh9nodfgfi.jpg

Glemte jo selvfølgelig å ta før-bilder, men de av dere som har sett bilen ser sikkert en klar forbedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble jo bra;) hvilke produkter brukte du? :P maskin?

Brukte DA maskinen fra biltema og noen pads fra bang & folkestad, og meguiars supreme shine microfibertowels.

*Vask: Meguiars NXT carwash

*Clay: Meguiars quick clay

*Lakkrens: Meguiars deep crystal paint cleaner

*Ripegnikking :roll: : Meguiars scratchX

*Polering: Autoglym super resin polish

*Voks: Meguiars NXT tech waxII

Skal vaske og ta en runde til med voks i morgen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...