Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har bilen og felgene fått en liten kattevask:D Meguiars er gull... Har ikke brukt det før. (overaskende hvor mye produktet har å si for resultatet egentlig. Aldri mer billige bensinstasjonprodukter)

Fikk også noen høytalere i posten i dag... (Dama hadde bestillt til meg:) 4 og 6.5''. Passer ikke de til å bytte ut de originale med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da sitter jeg å planlegger morgendagen. Begynner å strippe interiøret i morgen tidlig. Har funnet (nesten) alt jeg trenger på koed så det blir bestillt så fort forsikringsoppgjøret tikker inn på kontoen min. :wink:

(Dette må byttes pga brann i tilfelle noen ikke har fått det med seg :roll: )

Har også fått lov til å lakke i garasjen til svigermor så dette blir bra :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Lakker fangere og kanaler. Tror det blir finere å få samme farge på alt selv om det kanskje blir litt mattere enn resten av bilen... (Er jo bare midlertidig)

Edit: La til en liten avstemning jeg. Kom plutselig på at et ratt er kjekt å ha for å styre bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte også for M-tech rattet.. Men om du trenger el ikke trenger airbag vet jeg ikke om jeg vil svare på.. En trenger det jo sannsynligvis ikke, en trenger jo ikke å bruke sikkerhetsbelte heller.. men er jo kjekt å ha når en først trenger det :)

Har du airbag på passasjersiden? Vil nok lyse i varsellampen for airbagen. Men denne pæren kan du jo fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...