Gå til innhold

Carputer prosjekt E39

Anbefalte innlegg

aaah gromt :D driver å sikler på carputer selv, men lommeboka vil noe annet :P

hvor har du gjort av tastaturet? har du mus med? planen min når jeg begynner var å kjøpe tråløst minitastatur og tilhørende mus. skru det fast på noen skinner i hanskerommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
aaah gromt :D driver å sikler på carputer selv, men lommeboka vil noe annet :P

hvor har du gjort av tastaturet? har du mus med? planen min når jeg begynner var å kjøpe tråløst minitastatur og tilhørende mus. skru det fast på noen skinner i hanskerommet :)

Tastaturet ligger i bagasjerommet. Det har innebygd mus, men bruker det egentlig ikke. Jeg bruker heller skjermtastaturet som følger med windows.

En annen ting som er på trappene er å få koblet rattknappene for justering av volum opp/ned og sangskifte. Ikke vits i å ha multiratt uten å kunne bruke det.... Så jeg fant noe greier på www.madhacker.org så er visst bare å bestille. Må bare undersøke litt til.

Kult å få hyggelige tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg tok ut baksetet, enkelt og greit. Så tok jeg bort de plastdekslene som ligger under matten du har i kofferten. Videre fremover fjernet jeg innstegslistene og plastdekslelet som ligger på B-stolpen. Der er det en kanal som har plass til endel ekstra kabler. Det er god plass oppunder pedalene og når man fjerner originalstereoen frigjør man mye plass. Delefiltrene til høytalerne la jeg under matten, ca rett under der fothvileren til sjåføren er. Der skar jeg bare ut litt av skumgummien. Deretter trakk jeg kablene gjennom den originale kabelgaten til døren. Kablene er tynne, men det funker til mitt bruk.

Fikk du svar?

Bare kult å kunne hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut baksetet, enkelt og greit. Så tok jeg bort de plastdekslene som ligger under matten du har i kofferten. Videre fremover fjernet jeg innstegslistene og plastdekslelet som ligger på B-stolpen. Der er det en kanal som har plass til endel ekstra kabler. Det er god plass oppunder pedalene og når man fjerner originalstereoen frigjør man mye plass. Delefiltrene til høytalerne la jeg under matten, ca rett under der fothvileren til sjåføren er. Der skar jeg bare ut litt av skumgummien. Deretter trakk jeg kablene gjennom den originale kabelgaten til døren. Kablene er tynne, men det funker til mitt bruk.

Fikk du svar?

Bare kult å kunne hjelpe!

Jepp, da gjør jeg det nok på samme måte ja, var på Europris å kjøpte høytaler kabel i dag, skal bare ha en liten forsterker baki til å drive orginal høytalerne, skal også bytte de ut senere men må prioritere litt plass å sånn, skal snart til Danmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Har du kabelgate til døren? Jeg har bare en kontakt i den ene enden (Som er helt tett, med pakning rundt). Går ikke an å trekke egne kabler inn i døren.

tomeito, tomato

Joda, en kontakt er vel korrekt :)

Det går bra det, jeg trakk høytaler kabel gjennom der, måtte modifisere litt da, tok bare å knakk av litt av plasten på den kontakten, da fikk jeg lurt høytalerkabelen gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett :) Noen som har forsøkt dette på en E34 eller vet om noen som har gjort det?

Ta deg en titt her:

http://www.mp3car.com/vbulletin/

Tror det er verre å legge kabler i E34, jeg synes hvertfall kabling gikk som en lek på E39, har lagt opp kabler i E34 til forsterker tidligere å synes ikke mulighetene var så bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor la du kablene i din E39? Jeg la mine 3 signalkabler langs dørlista og det ble ganske trangt ...
Er det meg du lurer på? jeg har 2 usb kabler, 1 Vga kabel, 2 kabler til skjermen + og minus, 1 signal kabel til Carputeren, 1 høytaler kabel på hver side alt dette ligger i kabelgaten som ligger under dekslene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...