Reef89 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Sånn å forstå at det øverste bilde er slik bilen fremstår pr. dags dato? Synes helt klart fronten på det nederste bildet var finest... Er ingen stor fan av bakfangeren din, ei heller bakfangeren. Ja den ser sånn ut nå. Nei e du galn, kan jo ikk ha orginal fanger på en sånn bil som dette, den lippen der var bare en midlertidig løsning før den andre fangeren kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Du kan ikke ha orginal frontfanger på en sånn bil, hvorfor da ikke sideskjørt? Enten er det en sånn bil eller ikke Blir ikke så lavt at det tar i småstein, du kan jo montere M3skjørt, disse gjør mye med bilen, og bygger ikke så mye ned, jeg har selv Rieger skjørt som bygger mye mer, og har da ikke noe spes problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du kan ikke ha orginal frontfanger på en sånn bil, hvorfor da ikke sideskjørt? Enten er det en sånn bil eller ikke Blir ikke så lavt at det tar i småstein, du kan jo montere M3skjørt, disse gjør mye med bilen, og bygger ikke så mye ned, jeg har selv Rieger skjørt som bygger mye mer, og har da ikke noe spes problem Det jeg mente med det er at denne bmw er ikke fin med orginal fangere, liker de ikke med org. Men d er min mening, sånn er det jo bare:) sideskjørt kommer vel nok en vakker dag:) Noen som har byttet bremsesko bak i trommlene? er det noe stress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Trommlene? Er du sikker på at det er en Isbil? IS har jo skiver bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Trommlene? Er du sikker på at det er en Isbil? IS har jo skiver bak... Det er jeg sikker på, en kompis av meg har og trommel bak og det er også en IS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Ventilerte skiver foran og tromler bak da? Ombygd eller original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ventilerte skiver foran og tromler bak da? Ombygd eller original? ja det er bare tromler bak. Jeg vet ikke om det er orginalt på denne bilen fordi forje eiger var selv mekaniker og hadde byttet og bygd om ganske mye på bilen, og av alt det kan det være han har bygd og bremsene bak, det har jeg aldri spurt om/ tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Er ingen stor fan av bakfangeren din, ei heller bakfangeren. Hva med fremfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Høres ut som dette er en 316 eller 318 som har fått 318is motor. Originale 318is har ikke tromler bak, men skiver. Ta en titt i vognkortet ditt og se om det står 316 eller 318i der Har du leppa på originalfangeren din enda? Interessert i å selge den? Har du bilder av motorrommet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Høres ut som dette er en 316 eller 318 som har fått 318is motor. Originale 318is har ikke tromler bak, men skiver. Ta en titt i vognkortet ditt og se om det står 316 eller 318i der Har du leppa på originalfangeren din enda? Interessert i å selge den? Har du bilder av motorrommet ditt? Nei desverre leppa den er blitt knust=/ .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Introside for KF75939 modell E36, sedan, 318iM43. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 En E36 318is har da vel aldri hatt tromler bak. Legg ut et bilde av motoren din da, så ser vi jo det fort hva slags motor det sitter i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå