Gå til innhold

E39 523ia / E65 730d

Bowebow
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fin 7er. Ikke så mange av de på Bimmers. Mange er uenig i designelementene på 7-serien, men du kjører i alle fall rundt i den desidert mest teknisk avanserte innovasjonen fra den tiden.

Å påstå at E65 i 2002 var en pioneer er ikke feil.

Nå gjelder det bare å lære seg den kompliserte bestefaren til det fantastiske iDrive-systemet vi har i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner !!

Det tok lang tid før dette designet appelerte til meg, men pussig hvordan man kan tilvenne seg - og til og med like - detaljene, når man bare titter lenge nok :-)

Ble helt frelst etter en test-weekend - og ser frem til å bli kjent med "doningen" !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt nostalgi på kvelden..... Har sakset litt fra gamle bilblader og brosjyrer.

3-serie fra 1985 323i Pris kr. 191.880,-

323 i CAB Pris kr. 248.340,-

jo1js8gub2gvdherj3uz.jpg

Eller hva med en M635CSI fra samme år til kr. 689.940,- HEFTIG !

1mofm7tlcpldxbpjah13.jpg

318iS fra 1990 kan jeg aldri erindre å ha sett - må være sjelden i Norge i iallefall.....

21w1qm5dmy03fi27s4jf.jpg

M5 1990

qeujqibkretwunh692o5.jpg

5-serie Individual fra 2000

9zl30bv83v8u53pmv1yt.jpg

Lekkert fra samme årgang.....

12h1qajw4rkr3byh8gtx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig femmer 8) Fantastisk kombinasjon mellom eksteriør og interiør og det gjorde virkelig susen med litt farge på setene. BBS RX-ll gjør det hele perfekt. Jeg er en av dem som er sjeleglad for at Chris Bangle ikke jobber for BMW lenger, så jeg skal ikke si noe om 730'en, bortsett fra at den har en meget pen farge, den også :wink:

PS; det står ikke tilfeldigvis noe om nyprisen på 89' 325ix touring i et av de bladene du hadde sakset info fra? Har forsøkt å finne det ut, men får ikke svar fra BMW :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig femmer 8) Fantastisk kombinasjon mellom eksteriør og interiør og det gjorde virkelig susen med litt farge på setene. BBS RX-ll gjør det hele perfekt. Jeg er en av dem som er sjeleglad for at Chris Bangle ikke jobber for BMW lenger, så jeg skal ikke si noe om 730'en, bortsett fra at den har en meget pen farge, den også :wink:

PS; det står ikke tilfeldigvis noe om nyprisen på 89' 325ix touring i et av de bladene du hadde sakset info fra? Har forsøkt å finne det ut, men får ikke svar fra BMW :?

Takk for hyggelig melding !!

5'ern er jeg blitt veldig glad i - Eller som min datter sa " Du blir alltid så blid du pappa, når du setter deg inn i denne" hehe (Surpomp ellers ?)

7'ern er så ny for meg at jeg vet ikke helt ennå.... - Jeg har iallefall totalt forandret mening angående designet i løpet av det siste året før jeg handlet. Likte det overhodet ikke før, men synes det bare blir bedre med tiden (nesten som god musikk - bedre og bedre).

Å sammenligne e39 og e65 blir uansett ikke rettferdig i mine øyne. En strøken e39 med riktig utstyr og farver er designmessig nesten uslåelig uansett Bimmertype - Det er og blir en klassiker :-)

E65 er stappet med mye teknikk - og jeg leser i instruksjonsboka nesten hver dag *leeeeer*

Når det gjelder 325ixT fra -89 er nok prisen som Lars89 oppgir, ganske riktig antar jeg. Har bare pris på 325ix -90 - Den kostet da 384.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...