tcmun Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Gikk til innkjøp av en 99mod 523ia i slutten av oktober i fjor. Hittil er jeg svært fornøyd =) Har noen planer for bilen videre: Nye front og baklykter Ny potte, Bagasjelokk list, Chrome nyrer, Frontfanger (M5?) Nye høytalere inne i bilen,
tcmun Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Nye frontlyker er kjøpt, her var det mye surr kjøpte disse brukte her på forumet, og posten klarte å ødelegge de under frakt, til slutt kjøpte jeg bare helt nye, Baklykter er kjøpt, Bagasjelokk spoiler er kjøpt, bakpotte er kjøpt, og chromenyrene er kjøpt. Alt bortsett fra nyrene er montert, bilder kommer i løpet av helgen:) Potta fikk jeg feil, fikk til m-tech fanger, så den skal entes selges eller returneres. Har planer om å kjøpe to lyddempere og bygge M5 aktig bakpotte. Dobble utblås på hver side:) Noen som har tips til potte? ønsker en ca 75-70 mm dobbel, uten insnevring inni endestussen. Og den bør ikke koste skjorta:)
2mMy Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Nye frontlyker er kjøpt, her var det mye surr kjøpte disse brukte her på forumet, og posten klarte å ødelegge de under frakt, til slutt kjøpte jeg bare helt nye,Baklykter er kjøpt, Bagasjelokk spoiler er kjøpt, bakpotte er kjøpt, og chromenyrene er kjøpt. Alt bortsett fra nyrene er montert, bilder kommer i løpet av helgen:) Potta fikk jeg feil, fikk til m-tech fanger, så den skal entes selges eller returneres. Har planer om å kjøpe to lyddempere og bygge M5 aktig bakpotte. Dobble utblås på hver side:) Noen som har tips til potte? ønsker en ca 75-70 mm dobbel, uten insnevring inni endestussen. Og den bør ikke koste skjorta:) Hvorfor kjøper du ikke bare heller Eisenmann sitt system? Det har jeg på bilen min.. herlig lyd og bra passform.. dyrt, men det er det heller verdt!
tcmun Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 er det plass til org lyddemper på høyre side?
2mMy Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 nei! er bare en fake lyddemper på høyre side! men den som lager all gromlyden på avstand ! :D
tcmun Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 men sitter her med 2 org lyddempere tenkte å mekke dobbel utblås sånn, får jeg hengt den opp på den andre siden?
Richie85 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 men sitter her med 2 org lyddempere tenkte å mekke dobbel utblås sånn, får jeg hengt den opp på den andre siden? Det får du, men da må du kutte i hjulbrønnen din for å få plass.. derfor Eisenmann har gjort det dyrt, men lettvint!
tcmun Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Sånn da var bildene lagt inn fra kameraet. Og dobbel eksos lagd. brukte en del timer på dette, men det er absolutt verdt det:) Komenter gjerne:) Og slik den er nå, med ny stolt eier
StrexX Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 fin bil, men syns de bakpottene stakk vel langt ut bak.. eller er det bare jeg som ser feil? lett soting av rutene hadde gjort seg på bilen pøs på med bilder under oppgradering av brakka
Haug530D Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 fin bil, men syns de bakpottene stakk vel langt ut bak..eller er det bare jeg som ser feil? lett soting av rutene hadde gjort seg på bilen pøs på med bilder under oppgradering av brakka Enig, potter med stuss ser ikke bra ut uten at man har ACS leppe eller Mtech spoiler bak, orginal bakfanger med stusser ser ikke bra ut i mine øyne, men ellers flott bil.
tcmun Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 enig;) Mtech er nok valget når pengene kommer inn på konto. Vinterfelgene er jo stusselige også så bilen i seg selv er jo nesten stygg nå hehe
tcmun Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Er det noen som har en prisanntydning til hva jeg kan få for bilen? Vurderer å selge nå har rulla like over 175 000
Vegar br. Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Men du må vell gjøre om eksosen igjen da, når du skifter fanger? :/
Hefner Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Er det noen som har en prisanntydning til hva jeg kan få for bilen? Vurderer å selge nå har rulla like over 175 000 Selge allerede?? har ikke hatt den lenge du da??.... tja... 100K er vel en grei pris?
tcmun Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Stemmer, men vurderer salg, 100k blir den nok beholdt skal du se. Gav 140 000 for denne i okt;) ingen som har bedre prisanntydning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå