Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk til innkjøp av en 99mod 523ia i slutten av oktober i fjor.

Hittil er jeg svært fornøyd =)

Har noen planer for bilen videre:

Nye front og baklykter

Ny potte,

Bagasjelokk list,

Chrome nyrer,

Frontfanger (M5?)

Nye høytalere inne i bilen,

Skrevet

Nye frontlyker er kjøpt, her var det mye surr kjøpte disse brukte her på forumet, og posten klarte å ødelegge de under frakt, til slutt kjøpte jeg bare helt nye,

Baklykter er kjøpt, Bagasjelokk spoiler er kjøpt, bakpotte er kjøpt, og chromenyrene er kjøpt.

Alt bortsett fra nyrene er montert, bilder kommer i løpet av helgen:)

Potta fikk jeg feil, fikk til m-tech fanger, så den skal entes selges eller returneres.

Har planer om å kjøpe to lyddempere og bygge M5 aktig bakpotte. Dobble utblås på hver side:)

Noen som har tips til potte? ønsker en ca 75-70 mm dobbel, uten insnevring inni endestussen. Og den bør ikke koste skjorta:)

Skrevet
Nye frontlyker er kjøpt, her var det mye surr kjøpte disse brukte her på forumet, og posten klarte å ødelegge de under frakt, til slutt kjøpte jeg bare helt nye,

Baklykter er kjøpt, Bagasjelokk spoiler er kjøpt, bakpotte er kjøpt, og chromenyrene er kjøpt.

Alt bortsett fra nyrene er montert, bilder kommer i løpet av helgen:)

Potta fikk jeg feil, fikk til m-tech fanger, så den skal entes selges eller returneres.

Har planer om å kjøpe to lyddempere og bygge M5 aktig bakpotte. Dobble utblås på hver side:)

Noen som har tips til potte? ønsker en ca 75-70 mm dobbel, uten insnevring inni endestussen. Og den bør ikke koste skjorta:)

Hvorfor kjøper du ikke bare heller Eisenmann sitt system? Det har jeg på bilen min.. herlig lyd og bra passform.. dyrt, men det er det heller verdt! :D

fuz6hc1x50hmra6tpr4v.jpg

p3wos59qo51vhobxg1sq.jpg

Skrevet
men sitter her med 2 org lyddempere tenkte å mekke dobbel utblås sånn, får jeg hengt den opp på den andre siden?:P

Det får du, men da må du kutte i hjulbrønnen din for å få plass.. derfor Eisenmann har gjort det dyrt, men lettvint!

Skrevet

Sånn da var bildene lagt inn fra kameraet. Og dobbel eksos lagd. brukte en del timer på dette, men det er absolutt verdt det:) Komenter gjerne:)

40_1454300882-1.jpg

40_-1488527729-2.jpg

40_-2000299257-1.jpg

40_-1489378964-1.jpg

Og slik den er nå, med ny stolt eier :D

RIMG0190.jpg

RIMG0192.jpg

RIMG0194.jpg

RIMG0196.jpg

Skrevet

fin bil, men syns de bakpottene stakk vel langt ut bak..

eller er det bare jeg som ser feil?

lett soting av rutene hadde gjort seg på bilen ;)

pøs på med bilder under oppgradering av brakka :D

Skrevet
fin bil, men syns de bakpottene stakk vel langt ut bak..

eller er det bare jeg som ser feil?

lett soting av rutene hadde gjort seg på bilen ;)

pøs på med bilder under oppgradering av brakka :D

Enig, potter med stuss ser ikke bra ut uten at man har ACS leppe eller Mtech spoiler bak, orginal bakfanger med stusser ser ikke bra ut i mine øyne, men ellers flott bil.

Skrevet

enig;) Mtech er nok valget når pengene kommer inn på konto. Vinterfelgene er jo stusselige også så bilen i seg selv er jo nesten stygg nå:( hehe

Skrevet
Er det noen som har en prisanntydning til hva jeg kan få for bilen? Vurderer å selge nå:) har rulla like over 175 000

Selge allerede?? har ikke hatt den lenge du da??.... tja... 100K er vel en grei pris?

Skrevet

Stemmer, men vurderer salg, 100k blir den nok beholdt skal du se. Gav 140 000 for denne i okt;) ingen som har bedre prisanntydning?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...