Gå til innhold

Klima display til E39 1999 2000 modell

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et display til varmapparatet som viste seg at ikke gikk om hverandre med 1997 å 1998

bilen dette har stått i er en 2000 mod 523ia som har gått 50000km

selges 2200 det betalte jeg selv koster 5800 hos BMW og 4800 hos smiederman, kan også bytte i noe, forslag?

Ring meg på 90622326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et display til varmapparatet som viste seg at ikke gikk om hverandre med 1997 å 1998

bilen dette har stått i er en 2000 mod 523ia som har gått 50000km

selges 2200 det betalte jeg selv koster 5800 hos BMW og 4800 hos smiederman, kan også bytte i noe, forslag?

Ring meg på 90622326

Hmm, er det displayet eller hele greia?

Mitt display har piksel feil... er det derfor du kjøpte denne?

Så jeg må kjøpe hele enheten for å få byttet displayet, er det så?

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hele dritten med display å knapper og alt

av en eller annen grunn får jeg ikke lagt ut bilder

strøkent.. delenummer: BMW 64.11-6901628.9

KV 45/1999

ja var piksel feil på det gamle, det som indikerte vifta forsvant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være intressert i ett bytte mot noen felger? Orginale BMW felger, 17" med utslitte 235 og 255dekk. Felgene må glassblåses og lakkes på nytt, ingen skader, bare lakken som flasser. Jeg kan få gjort dette for 2000,- inkl 3"runder" klarlakk hos lakkerer her hjemme. Jeg bør også sjekke hva disse kan være verdt da self, og selvsagt hva ett slikt display vil koste meg brukt andre steder, det må være i 100% shape og ha restvarmefunksjon :wink:

Disse:

BMWen004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk i veg du, kan være intresert, men original felgerer gidder jeg ikke å betale noe i mellom på, så lenge de ikke er strøkne, men forstår deg om du mener de er verdt mer å du har gitt masse for de.

felg er det? ligner litt på rondell 58

dette displayet er i stand, jeg er hysterisk nøye så kjøper ikke noe som ikke funker.

jeg betalte 2200 for det, å får jeg ikke igjen det så ligger det bra der det ligger. betalte 5000 for et nytt et nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er 2 sona, du kan si 5ern kom med manuelt klima det var vri brytere å en klima knapp.

å de med automatisk klima kom med"2 sona" de enkleste med rest varme, å de litt mer avanserte med parkeringsvarme

men har du kun en knott til å, stille varmen med er det "1sona"

å da tviler jeg på om det vil virke i bilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle E39 har 2 sona ja, 5er fikk det på E34.... aner ikke om E28 hadde elektronisk klima med 2 soner som ekstra utstyr i andre land

restvarmen da blåser det varmt så lenge det er litt varme i registeret, så har du bensin/dieselvarmer, den kan du programere som du vil

å noen av de har parkeringsvarme, dette er en forklaring jeg fikk da jeg bestilte dette j...... displayet nytt

men dette viste du fra før om du hadde tenkt deg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...