Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilfikserne, er det han høye rare som restaurerer alle mulige biler? eller er det de masete londonfolka som skal bygge show-biler...?

Så i alle fall et program på discovery der de restaurerte en gammel M635i :D

Det var da broderen ble frelst... :wink:

Skrevet
Er han som fikser alle mulige biler ja... Det andre programmet heter Chop Shop London :)

javel :)

får ikke sett så mye discovery for tiden, så har ikkje sjangs til å følge med...

Men bilfikserne er ofte irriterende, de skifter ofte slitedeler og understellsdeler i første episode, og så har de en ny episode med lakkering og ferdiggjøring... hadde vært greiere å sett alt i ett... :?

Skrevet

Synd jeg er på jobb... Alltid hatt lyst til å få med meg den episoden, men aldri fått sett den.. :(

Skrevet

Bare æ som stussa litt på at han bare monterte kon filtret rett åver det 4kantede adaptret på luftmengdemåleren? Må jo dra falskluft der...

Skrevet
Er han som fikser alle mulige biler ja... Det andre programmet heter Chop Shop London :)

javel :)

får ikke sett så mye discovery for tiden, så har ikkje sjangs til å følge med...

Men bilfikserne er ofte irriterende, de skifter ofte slitedeler og understellsdeler i første episode, og så har de en ny episode med lakkering og ferdiggjøring... hadde vært greiere å sett alt i ett... :?

Ja uff..

Vi skal vel bare være gla til at det er en kanal som sender litt bilrelaterte program, :wink:

Skrevet
Bare æ som stussa litt på at han bare monterte kon filtret rett åver det 4kantede adaptret på luftmengdemåleren? Må jo dra falskluft der...
Selv om det ikke så sånn ut så regner jeg med at det fulgte med ett sånn adapter som i denne auksjonen:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3-K-N-Ai ... enameZWDVW

Det jeg synes var ennda mer merkelig er hvordan han skryter på seg flere hestekrefter, hehe

Skrevet

hmm, man så jo at han bare tredde det runde filtret rett over 4kanten, jeg og en kompis satt her å så det å stussa litt på det bare :P

har selv sånn adapter som blir til sirkel btw ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...