Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Tøft at du kjører oransje blinkere fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 ja håper det blir bra. Går 3 andre sorte coupe'er her så man må tenke litt annerledes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Inpirert av en del av de amerikanke bilene? Er en del bra bilder rundt om der det er varte biler med oranje bilnklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 ja kan vel si jeg har blitt litt inspirert... Et par inspirasjonsbilder i farten med samme felger som min oransje blinkers kledde hele denne gjengen satser på det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Hadde definitivt gjort det selv hvis jeg hadde en svart E36 Syns det er ganske tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 oransje blinkers kledde hele denne gjengen Vell, det er det delte meninger om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Hehe. Nå er oransje blinkere kult igjen fordi alle andre har bytta sine;) neida, kan bli bra på svart bil i hvertfall, men jeg beholder mine mørke. Blir godbil av dette da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 tar vel litt tid før det skjer noe, rekner med det ikke kommer noen pakke før etter påske en gang.. Tviler på jeg hadde hatt oransje blinkers på en annen farge bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 prøvetestet fronten, baklyktene er på plass men de hullene midt på fronten var ganske store iforhold til på orginalfangeren. Skivene blir altså for små.. Skal det vær slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Den er ødelagt, så du kan bare gi den til meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Er det ikke en "minifanger" som står fast på org fronten din som du må flytte over på m-tech fronten for å få festet den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 aner ikke, stod å lurte på om det var noe jeg skulle flytte over når jeg studerte det er... noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 oi. jeg skal prøve montere fangern min i løpet av helga jeg og. men ser ut samme som din. hmm.. den fangern jeg har nå er bare skrudd fast i den plast greie på baksia. altså det er heller ikke noe i mellom på min heller. trenger jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Du har jo den kufanger bjelka bak orginalfangern som er lur og flytte over da. Så skrur du fangern i den og bjelka i festene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 ok takk;) da satser vi på at alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå