plumbo79 Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Vet det er å banne i kirka men dette er den råeste bilen jeg noen gang har sett Dette er bilen min bedre halvdel vil ha som konebil (hvem kjærring er det som ønsker seg en skyline!! til konebil)
Fredrik Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Hmmm... smak og behag er som kjent forskjellig. Dette er en Ferrari 288 GTO... en modell som nå er rundt 25 år gammel... og selv den ser mer moderne ut enn din drømmebil (les: konseptet er det samme). Trolig er en 288 GTO hurtigere også med 0-100 Km/t på rundt 4,6 sekunder og en topphastighet på 306 Km/t. Mrk. at den kun står på 225/50-16 felger/dekk...
plumbo79 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Nice! denne har jeg ikke sett før.
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 man kan vel ikke akkurat sammenligne en Ferrari og en retromustang. men eksisterer den mustangen der? har sett f.eks GTR, Shelby GT500 (har prøvd en sånn:D) og de originale retrobilene, men ikke en sånn?
Fredrik Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 man kan vel ikke akkurat sammenligne en Ferrari og en retromustang. men eksisterer den mustangen der? har sett f.eks GTR, Shelby GT500 (har prøvd en sånn:D) og de originale retrobilene, men ikke en sånn? Mitt poeng er at Mustang har overlevd seg selv flere ganger... mye ekstra plastikk hjelper dessverre ikke mot alderen... og det er derfor litt interessant at en original 25 år gammel Ferrari ser mer moderne ut... det gjør f.eks ikke en tilsvarende gammel BMW...
Ron Jeremy Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 man kan vel ikke akkurat sammenligne en Ferrari og en retromustang. men eksisterer den mustangen der? har sett f.eks GTR, Shelby GT500 (har prøvd en sånn:D) og de originale retrobilene, men ikke en sånn? Mitt poeng er at Mustang har overlevd seg selv flere ganger... mye ekstra plastikk hjelper dessverre ikke mot alderen... og det er derfor litt interessant at en original 25 år gammel Ferrari ser mer moderne ut... det gjør f.eks ikke en tilsvarende gammel BMW... Både patetisk og trist å se fine orginale biler bli ødelagt av plast på denne måten. det viser bare hvor lite kreative amerikansk bil industri er om dagen, de kommer til å slite betydelig fremover.
iNthe Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 om ikke di ser ut som en super racingbil, så syns jeg at mustangene ser massive og brutale ut
SteffenM2 Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Appropo Mustanger, så har en bekjent av meg 2007 modell Shelby GT-500. For en syk bil, lyden av den motoren, med den kompressoren, er helt rått. Den kommer ikke langt ned på lista over drømme biler!
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Vet det er å banne i kirka men dette er den råeste bilen jeg noen gang har sett Ser ut som chop shop london har gått løs på e E30 coupe. Langt ifra drømmebil
StrexX Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 haha! genialt Ivanrogov! pen mustang men er nok et par bmw biler som kommer før den gitt;)
plumbo79 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 man kan vel ikke akkurat sammenligne en Ferrari og en retromustang. men eksisterer den mustangen der? har sett f.eks GTR, Shelby GT500 (har prøvd en sånn:D) og de originale retrobilene, men ikke en sånn? Det er en roush.
TOREBMW Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 det er bare amerikanere som kan lage en "racerbil" som den nye shelby som er ubrukelig på bane. rett frem bil. merk:stiv bakaksling helt vilt i mine øyne....fin inpakkning da hehe
Steffan C Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 det er bare amerikanere som kan lage en "racerbil" som den nye shelby som er ubrukelig på bane. rett frem bil. merk:stiv bakaksling helt vilt i mine øyne....fin inpakkning da hehe Så enig med deg Tore, latterlig halvgjort amrikaner . Top Gear testet denne, med og uten forhistorisk understell! Filmsnutt her .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå