Morten1989 Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Hei Ikveld sto jeg med bilen på tomgang å pratet med en kamerat. Plutselig begynte bilen å gå ugjevnt på tomgang, å plutselig stoppa den! Jeg prøvde etterpå å starte bilen, men var ikke tegn til liv! Hva kan ha hent? Bien var litt tungstarta når jeg skulle ut å kjøre idag, men ellers har alt vært normalt. mvh.
MortenK Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Når du sier tungstartet, mener du at starteren gikk saktere rundt enn normalt?
MortenK Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 For isåfall har jeg opplevd at det bare er batteriet som enten må lades eller byttes. Hvis batteriet er ganske nytt eller alldri har vært noe problem før, kan det skyldes dynamoen.
Ad|oS Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Eller at bensinpumpa synger på siste verset... Koble fra drivstoffslangen på fuelrailen og se om det kommer bensin når du kjinner (evnt vri om tenninga og hør om du hører liv fra pumpa)
Morten1989 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Den kjinna normalt, bare at det tok lengere tid før den starta. Hvor er fuelrailen?
Haug530D Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Den kjinna normalt, bare at det tok lengere tid før den starta.Hvor er fuelrailen? Har du prøvd å gi litt gass når du skal starte den? defekt tomgangsmotor kan det også være, min er defekt og der må jeg gasse litt når jeg skal starte, den vil heller ikke gå på tomgang, har bestillt ny i dag
Morten1989 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Tomgangsregulator er nettop byttet hos strandveien auto (bmwforhandleren i trondheim) Det hjelper ikke om jeg gir gass
Ad|oS Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Du tar av motordekslene, og så kan du skru løs nr.16. Er enklere å skru på tenninga og høre etter liv fra pumpa, men derosm du ikke hører noe kan du gjøre dette. Får pluggene gnist forresten?
ingard Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Ja Hehe, man må bare ha avklart sånne småting først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå