Gå til innhold

Hvor skal Bergenstreffet være  

33 stemmer

1. 1. Hvor skal Bergenstreffet være

• Åsane- ikea parkeringen
      4
    • Nesstun- Parkeringsplass til venstre for Statoil
      3
    • Lagunen
      4
    • Vestkanten
      14
    • Bergen sentrum- Strandkaien
      1
    • Kleppestø på Askøy
      0
    • Nordås, Kilden senter
      5
    • Oasen
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 stk har meldt sin interesse så langt. Dette er:

1) Storkaren

2) MPower

3) Frodo

4) Superbeetle

5) eriklepe

6) xZoPpY

7) Springsteen

8 ) SteinValo

9) Hans328i

10) tessa888

11) Hansh

12) elmirh

13) Nemesis

14) Brio

Andre interesserte kan melde sin deltakelse i denne tråden :)

Noen bør ta videre tak i videre planlegging av treffet.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg stemte for Vestkanten, grunnet der er det godt lys, flere etasjer å velge mellom, under tak, og jeg tror det er et bra sted hvor man vil være mer samlet enn de andre plassene. :) Min mening.

Vet ikke helt hva som må planlegges jeg, men jeg er ihvertfall ganske interessert i å få dette til. Har nevnt det før så..

Dato, sted, klokkeslett. Avstemningen får vel avgjøre hvor stedet blir. Når blir vel lørdag formiddag eller søndag ettersom det vil passe best for de fleste.

Er interessert å få treffet om ikke så lenge jeg. Syntes det blir litt lenge å vente i et par mnder på treffet. Man kan jo ha mange flere treff utover så ;)

Spørsmålet er hvor lang tid man skal ha å "forberede" seg på treffet? 2 uker? f.eks 9 eller 10ende februar?

Kom med forslag, jeg har bare luftet mine tanker..

Skrevet

Vet ikke helt hva man ev. ønsker på et slikt treff, men å ha en liten rigg med noen bord og stoler og kanskje f.eks kaffe og vaffler er vel ok for litt variasjon. Skal man finne på noe mer? Går det an å få til en tur på NAF sin glattkjøringsbane (Trenger kanskje lenger planlegging) Eller skal man avslutte treffet med en cruise-tur til en pølsebod :)

Det er mange muligheter, hva gjør man på treff andre steder?

Skrevet

Jeg mener nå at i første omgang så holder det vel egentlig med å treffes for å kikke litt på bilene til hverandre og prate litt. Egentlig se hvem som er på bimmers. Litt sosialt liksom. leie av glattkjøringsbane og cruise tur er jo slikt som pleier å bli arrangert av f.eks bmwccn.. Men vi kan godt ta en vossapølsa tur en gang!! ( tur til voss for å kjøpe pølse)

Skrevet

Eg er lett med på eit i treff i Bergensområdet. Trur vestkanten blir best, men er med uansett :)

Trur også, som Hans328i seier, at eit vanlig treff med dekksparking er greit nok til å begynne med.

Skrevet

Etterhvert så går det jo an å ordne flere treff, hvor man da gjerne kan planlegge litt mer og hva en kan finne på.. :)

Hadde vært gøy å få til en del bimmers treff i bergen.. De klarer det jo andre steder i landet, så da burde det jo iallefall være interesse i Bergen og..

Skrevet

Hehe, på søndags formiddag er vel endel fyllesyk og tenker jeg så :P Lørdag formiddag er det nok biler parkert de fleste steder, så søndag er vel det beste alternativet..

Ser jo ut som vi har fått endel interesserte allerede, men kan vi foreslå en dato da eller? Hva med andre eller tredje helgen i feb?

Skrevet

Da foreslår jeg søndag 17. februar kl 1300.

Da burde det ikke være så mange bakrusproblemer :)

10. feb er det morsdag, så da må jeg være hos mamma :)

Skrevet

Opptdatert liste:

1) Storkaren

2) MPower

3) Frodo

4) Superbeetle

5) eriklepe

6) xZoPpY

7) Springsteen

8 ) SteinValo

9) Hans328i

10) tessa888

11) Hansh

12) elmirh

13) Nemesis

14) Brio

15) Skogly

16) CityBeat

Fremdeles plass til fler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...